خبرهای داغ:
دبیر برگزاری یادواره شهید چیت‌سازیان و شهدای اطلاعات لشگر انصارالحسین(ع):
دبیر برگزاری یادواره شهید چیت‌سازیان و شهدای اطلاعات لشگر انصارالحسین(ع) گفت: بیست و نهمین یادواره سردار شهید «علی چیت سازیان» و 100 شهید اطلاعات، عملیات لشگر 32 انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۱۶۲۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید یوسفی با اشاره به برگزاری بیست و نهمین یادواره سردار شهید علی چیت‌سازیان و 100 شهید اطلاعات، عملیات لشگر 32 انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: این مراسم پنجشنبه 8 مهر ساعت 19 در شرکت گاز همدان واقع در میدان شیرسنگی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم 29 سال است که به همت رزمندگان دوران دفاع مقدس و دوستان شهید چیت سازیان برگزار می شود.

دبیر برگزاری یادواره شهید چیت‌سازیان و شهدای اطلاعات لشگر انصارالحسین(ع) شهید چیت سازیان را نمونه کاملی از شیعه امیرالمؤمنین(ع) دانست و گفت: مردم داری، شجاعت، نماز شب و رسیدگی به یتیمان از ویژگی های بارز این شهید بزرگوار بود.

گفتنی است؛ این شهید بزرگوار 4 آذر ۱۳۶۶ در حین انجام یک ماموریت گشت شناسایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیش از او برادر دیگرش امیر چیت سازیان به شهادت رسیده بود.

از شهید چیت سازیان جمله زیبایی به یادگار مانده است: «کسی می تواند از سیم خاردار های دشمن عبور کند که در سیم خاردار های نفس خود گیر نکرده باشد».

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات