خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را خودباوری و اعتماد به نفس دانست و گفت: امروز باید در جنگ نرم نیز با همان روحیه جهادی و انقلابی تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۱۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، همزمان با هفته دفاع مقدس یادوراه شهدای اصناف، کارگری و کارمندی شهرستان اسدآباد در مسجد حضرت سجاد(ع) این شهر با حضور جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان، امام جمعه و جمعی از مسئولان، مردم و اقشار مختلف برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در این مراسم جنگ تحمیلی را جنگی ناخواسته علیه ایران خواند و گفت: این جنگ اگرچه تحمیل شد، اما موجب شد تا ما استقلال، امنیت و پیشرفت را در آن شاهد باشیم.

سرهنگ حسن مرادی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس را خودباوری و اعتماد به نفس دانست و افزود: ما در دوران دفاع مقدس بر روحیه انقلابی رزمندگان تکیه کرده و با دشمن جنگیدیم و امروز باید در جنگ نرم نیز با همان روحیه جهادی و انقلابی تلاش کنیم.

وی یادواره شهدا را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس دانست و گفت: همه وظیفه‌داریم در این یادواره شرکت کرده و یاد آنان را زنده نگه داریم.

گفتنی است؛ شهرستان اسدآباد در دوران دفاع مقدس 28 شهید در حوزه کارگری، کارمندی و اصناف تقدیم انقلاب و اسلام کرد که از این تعداد 13 شهید در حوزه اصناف و 15 شهید در حوزه کارگری و کارمندی بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات