نمایش فیلم «یتیم خانه ایران» ویژه اصحاب رسانه

نمایش فیلم "یتیم خانه ایران به همت بسیج رسانه در تالار ایوان شمس برای اصحاب رسانه به نمایش در می اید.
کد خبر: ۸۷۵۶۹۷۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

به گزارش  روابط عمومی سازمان بسیج رسانه، سازمان بسیج رسانه  به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه در نظر دارد چهارشنبه ۱۴ مهرماه فیلم " یتیم حانه ایران" را با حضور کارگردان و بازیگران فیلم ساعت 18 و سی دقیقه در تالار ایوان شمس اکران کند.
 

«یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد را روایت می کند.

 

در این اثر سینمایی بازیگرانی همچون: علیرام نورایی، جعفر دهقان، فرخ نعمتی‏، قطب الدین صادقی، حمید تاج دولتی ، علی شادمان، بهارک صالح نیا، والا شهیری، بهار محمد پور، ایمان صفا، مهری آل آقا، ملیکا شعبان، محسن حسینی، اصغر حیدری ،مصطفی بهشتی، محبوبه تقویت مجید معافی و تعداد دیگری از هنرمندان سینما و تاتر در این اثر سینمایی ایفای نقش می کنند.

 

عوامل تولید فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» عبارتند از نویسنده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی، تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: حسن لفافیان، اکبر منصور فلاح، دستیاران کارگردان: مسعود جیرانی.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار