خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید شهرستان بهار خبر داد

برگزاری مراسم سالگرد شهید همدانی در شهرستان بهار

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار شهید «حاج حسین همدانی» در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۷۵۳۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، زکریا اسدی با بزرگداشت مقام شهیدان مدافع حرم، در تشریح برنامه های سالگرد شهادت شهید همدانی بیان داشت: در تمام شهرستان‌ها ستادی برای برگزاری مراسم شهید همدانی تشکیل شده و ما نیز طی جلسه‌ای که به ریاست فرماندار شهرستان بهار این ستاد را تشکیل دادیم و تصمیماتی در راستای اجرای بزرگداشت این شهید بزرگوار در شهرستان گرفته شد.

وی اهم برنامه های بزرگداشت را برنامههای فرهنگی، ورزشی، غبار روبی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا بیان کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار اضافه کرد: تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی ایستگاه صلواتی در محل برگزاری نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های ما در طی این هفته با محوریت بزرگداشت شهید همدانی خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و روایتگری شهدای مدافع حرم ، به ویژه شهید همدانی در دانشگاه‌ها و مدارس در طی هفته جاری خبر داد.

اسدی افزود: مهم‌ترین برنامه ما مراسم سالگرد این شهید در روز پنجشنبه 15 مهرماه و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی شهرک فرهنگیان است که از همه مردم دعوت می‌کنیم در این برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار