خبرهای داغ:
رئیس خانه مطبوعات استان همدان:

ادامه‌دهندگان راه شهدا امروز در غربت می‌جنگند و به شهادت می‌رسند

رئیس خانه مطبوعات استان همدان گفت: ادامه دهندگان راه شهدا، امروز درعراق و سوریه برای حفظ کشورهای اسلامی و نوامیس مسلمانان در غربت، مردانه می‌جنگند و به شهادت می‌رسند.
کد خبر: ۸۷۵۸۵۴۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
محمدرضا عارف در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: شهید همدانی نیروهای انقلابی را در استان همدان هدایت می‌کردند.

وی افزود: نیروهای بسیجی در زمان جنگ و بعد از جنگ همگی اذعان دارند که سردار شهید «حاج حسین همدانی» به عنوان یک نیروی انقلابی حرف آخر را در استان می‌زدند و معتقدم این خلأ وجود دارد و باید تلاش شود تا کسی بتواند این جایگاه را ایجاد کند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه در شبی که معروف به شب عاشورای لشکر انصارالحسین(ع) است، بنده به عنوان خادم مجموعه واحد تبلیغات وظیفه ثبت وقایع جنگ انجام وظیفه می‌کردم، اظهار داشت: در آن شب یکی از دوستان که زحمت عکاسی را می‌کشیدند جمله ای فرمود و دوربین را کنار گذاشت زیرا امروز، امشب و فردا برای سپاه اسلام بسیار سرنوشت‌ساز است.

وی عنوان کرد: در آن شب دشمن پاتک زده بود و بخشی از نیروها به شهادت رسیدند و در زیر پای سربازان عراقی افتادند.

عارف در ادامه بیان داشت: شاید آن معنویت وهمچنین روحیه بزرگی که در نیروهای تحت امر شهید «همدانی» و فرماندهانی که شهید شدند و آوازه دلاورمردی‌هایشان ثبت شده و همچنین عزیزانی که زنده‌اند با هماهنگی ایشان شب به یادماندنی لشکر انصار الحسین(ع) را رقم زدند.

وی ابراز داشت: احساس می‌کردم بزرگی روح ایشان سبب شد جماعتی در زمان تاریکی هوا ایستادند و آماده پیکار در جنگ شدند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان تصریح کرد: چیزی که برای بنده در دوران دفاع مقدس به عنوان یک شاخصه مهم مطرح بود ادب، متانت و بزرگی ایشان بود.

وی ادامه داد: شهید همدانی توانست با همه نیروها و نیروهای کادر، سپاهی و بسیجیان از هر شهری به عنوان الگو و اسوه با رعایت نکات اخلاقی با همه برخورد کنند و برای تمامی بسیجیان یک مولفه به یاد ماندنی داشته باشند.

عارف با اشاره به گذشت و ایثار شهید «همدانی» یادآور شد: در کنار این ویژگی‌، اخلاق، متانت و ادب از دیگر خصوصیاتی بود که در ایشان موج می‌زد وهمه را تحت تأثیر قرار می‌داد.

وی با بیان اینکه ادامه دهندگان راه شهدا، امروز درعراق و سوریه برای حفظ کشورهای اسلامی و نوامیس مسلمانان در غربت، مردانه می‌جنگند و به شهادت می‌رسند، خاطرنشان کرد: در مجموعه رسانه ای استان همدان کار کم و اندکی برای آشنایی با شهید «همدانی» انجام شده و باید توان بیشتری گذاشته شود تا شهدایی مانند شهید «همدانی» شناسایی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات