خبرهای داغ:
کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت اولین سالگرد سردار سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» طی پیامی از حضور مردم در این محفل معنوی تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۷۵۹۱۱۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت اولین سالگرد سردار سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» طی پیامی از حضور مردم در این محفل معنوی تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

(زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست) "مقام معظم رهبری"

با درود بر روح پر فتوح حضرت امام (ره) و ارواح پاک شهیدان والامقام به ویژه 8 هزار شهید استان همدان همدان و شهدای مدافع حرم و سردار سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی»، یکسال از شهادت قافله‌سالار شهدای مدافع حرم، حبیب سپاه می‌گذرد و هنوز باور عدم حضورش برای همرزمان و دوستان این شهید سخت است.

امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) فرمودند: «یاد شهیدان نباید در جامعه ما از ذهنیت‎ها خارج شود. شهیدان را باید زنده نگه داشت. یاد شهیدان را باید گرامی بدارید و زنده نگه دارید. نگذارید غبارهای فراموشیروی این خاطره‌های گرامی را بگیرد.»

حضور باشکوه مردم عاشورایی و ولایت‌مدار دارالمومنین همدان همچنان که در روز تشییع علمدار سپاه اسلام، شهید مجاهد «حاج حسین همدانی» حیرت همگان را برانگیخت، در اولین سالگرد این شهید بزرگوار برگ زرین دیگری بر افتخارات استان بود.

در پایان از زحمات همه عزیزانی که در برگزاری اولین سالگرد شهادت شهید مجاهد «حاج حسین همدانی» ما را کمک و یاری نمودند بالاخص مسئولان محترم کشوری، لشگری، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی، نهادها و ادارات، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اصحاب رسانه وستاد نماز جمعه و مردم همیشه قهرمان و شهیدپرور همدان صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

از خداوند منان توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات بقیه الاعظم(عج)و زعامت ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت می نماییم.

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت اولین سالگرد سردار سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی»

انتهای پیام/

ارسال نظرات