خبرهای داغ:
با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش صورت می‌گیرد؛
دبیر ستاد بزرگداشت حماسه 30 مهر مردم همدان گفت: در راستای گرامیداشت حماسه 30 مهر 57، امسال تجمع دختران دانش‌آموز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۱۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی عباسی از برگزاری برنامه‌های ویژه برای بزرگداشت این روز خبر داد و افزود: امسال مصادف شدن 30 مهر با روز جمعه، فرصت مناسبی را برای حضور یکپارچه دانش آموزان ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: سخنرانی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان پیش از خطبه ها، حضور دانشآموزان در نماز جمعه و امضای طومار دیدار با رهبری از طرف آن ها و مردم از مهمترین برنامه های پیش بینی شده است.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان ادامه داد: کوهپیمایی دانشآموزان، دیدار با نماینده ولی فقیه و خانواده شهدا، دیدار دانش آموزان از نمایشگاه مرکز اسناد و دیدار با نویسنده کتاب 30 مهر و قرائت بیانیه در صفوف مدارس از دیگر برنامه های بزرگداشت 30 مهر است.

عباسی گفت: همچنین امسال تجمع دختران دانش‌آموز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دانش آموزان همدان در 30 مهر 57 در برابر طاغوت به میدان آمده و آغازگر جنبش های دانش آموزی انقلابی در کشور بودند.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای ششمین متوالی به گرامیداشت این حماسه پرداخته است، بیان کرد: سال گذشته نیز تشییع دو شهید مدافع حرم، رونمایی از تمبر 30 مهر و تجمع پسران دانش آموز انجام شد.

وی با اظهار تأسف از مغفول ماندن حرکت دانش آموزان انقلابی در 30 مهر 57 خاطرنشان کرد: این رویداد می توانست به عنوان یک الگو در کتاب های درسی گنجانده شده و در تقویم ملی نیز ثبت شود.

عباسی اعلام کرد: کتاب 30 مهر شامل اسناد، تصاویر و نقش مردم همدان در این واقعه نیز تدوین شده که برای چاپ آن با مشکل مالی روبرو هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات