خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

جنگ دولتمردان غربی با ایران بر سر مکتب اسلام است

امام جمعه شهر همدان گفت: هر میزان هم در برابر مطالبات آمریکا کوتاه بیاییم آنها بهانه جدیدی را مطرح کرده چون جنگ دولتمردان غربی با ایران بر سر مکتب اسلام است.
کد خبر: ۸۷۶۴۹۳۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر همدان افزود: بنا به فرموده رهبری معظم انقلاب، ایران چنانچه خواسته های آمریکا را بپذیرد آنها از دشمنی خود با این کشور عقب نشینی نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: هر میزان هم در برابر مطالبات آمریکا کوتاه بیاییم آنها بهانه جدیدی را مطرح کرده چون جنگ دولتمردان غربی با ایران بر سر مکتب اسلام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حتی در صورت دوستی با آمریکا مگر می توان در برابر ظلم و جنایت آنها علیه اسلام و کشورهای مسلمان نظیر یمن، سکوت کرد؟

وی افزود: دو تن از داوطلبان ریاست جمهوری در آمریکا هنوز بر مسند قدرت تکیه نزده می گویند گزینه های روی میز قرار دارد.

محمدی اضافه کرد: این دو داوطلب از طریق تریبونهایی که در اختیار دارند به رسوا کردن یکدیگر می پردازند و بشریت چقدر ذلیل شده که داوطلبانی با این ویژگیها قرار است بر آنها حکمرانی کند.

امام جمعه همدان گفت: وجود رهبری فرزانه انقلاب یک موهبت الهی است که نصیب ایران اسلامی و جهان شده است.

وی افزود: تاکید رهبری فرزانه انقلاب در کند شدن رشد علمی یک زنگ خطر محسوب می شود و باید این مجامع علمی و پژوهشگران نسبت به توصیه ها تامل و تفکر کنند.

محمدی تصریح کرد: وقتی رهبری انقلاب می فرمایند سرسوزنی از افت علمی عقب نشینی نمی کنند، ما نیز باید لبیک بگوییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار