خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان:

رسانه‌ها نقش مؤثری در اطلاع‌رسانی به زائران اربعین حسینی دارند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان گفت: در بحث اربعین و اطلاع رسانی و ارائه خدمات رسانه‌ها نقش پر رنگ‌تری دارند.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۵۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی بادامی در جلسه هماهنگی فرهنگی موکب‌ها با اشاره به نقش رسانه‌های جمعی به‌ویژه صداوسیما در اطلاع رسانی به مردم اظهار داشت: در بحث اربعین و اطلاع رسانی و ارائه خدمات رسانه‌ها نقش پر رنگ‌تری دارند.

وی با بیان اینکه همه امکانات توسط خیرین و مردم دارالمومنین همدان برای موکب‌های استان مستقر در کشور عراق فراهم شده است، افزود: اقلام مازاد بر نیاز نیز در اختیار ستاد مردمی اربعین در استان قرار می‌گیرد .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان با اشاره به فعالیت کانال فرهنگی معاونت فرهنگی و اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان به اهمیت و ارزش تبیین جایگاه پیاده‌روی اربعین پرداخت و گفت: آداب سفر، زیارت، معاشرت و رعایت مسائل امنیتی در ادامه فعالیت کانال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد .

وی از اعلام نیاز موکب فرهنگی از طرف استان به ستاد مرکزی خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت موافقت با راه‌اندازی این موکب در کربلا اقلام فرهنگی در اختیار موکب‌ها قرار می‌گیرد .

استان همدان ۶ موکب در شهر کربلا برای خدمت به زائران اربعین حسینی دائر می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات