خبرهای داغ:
مسئول کمیته خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور مطرح کرد
مسئول کمیته خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: مادران و همسران مدافع حرم الگویی همچون حضرت زینب(س)، پیام رسان دشت کربلا دارند .
کد خبر: ۸۷۶۷۵۶۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرناز بیگی عصر امروز در نشست مشترک مشاورین امور بانوان دستگاه‌‌های اجرایی استان همدان با بیان حرکت تاریخی اسرا و رشادت‌های حضرت زینب(س) اظهار داشت: امروز که حریم اهل بیت(ع) نیاز به دفاع دارد مادران و همسران این سرزمین باز هم افتخار آفرینند.

وی قیام عاشورا و درس گرفتن از این واقعه را باعث پایداری اسلام دانست و افزود: همراهی بانوان و کودکان با کاروان ابا عبدالله الحسین(ع) درس ایثار و گذشت و پیام رسانی را در حفظ دین به دنبال داشت.

مسئول کمیته خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به تاثیرپذیری زنان ایران اسلامی از فرهنگ عاشورایی گفت: امروز و در این زمان بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه وظیفه دیگری به عهده بانوان این مرز و بوم نهاده و آن آشنایی اعضا خانواده و حضور با اشکال مختلف در کارهای توسعه است.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اجرای این ستاد در عراق بیان داشت: با اهدا طلاجات و همچنین هدایای نقدی این طرح‌ها سریع‌تر تکمیل و در اختیار زائران قرار می‌گیرد .

بیگی تبیین جایگاه اهل بیت (ع) و لزوم بازسازی حرم‌های آنان در قالب کار فرهنگی را مهمتر از جمع آوری هدایا عنوان کرد و گفت: نذورات در وهله اول باید بار معرفتی برای خانواده‌ها داشته باشد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات