مسئول تربیت و آموزش حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر خبر داد

اجرای طرح «حضور بسیجیان در مدارس» شهرستان ملایر

مسئول تربیت و آموزش حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر در اجرای طرح حضور در مدارس پسرانه با هدف جذب حداکثری به بسیج در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۴۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
بهمن عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر در خصوص طرح جذب دانش آموزان به بسیج بیان داشت: در این راستا طرح حضور در مدارس پسرانه با همفکری شورای حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر انجام گرفت.
وی با بیان اینکه مقرر شده این طرح در تمام سطوح سنی برای جذب در پایگاه ها برگزار شود، افزود: بسیاری از دانش‌آموزان از فعالیت پایگاه‌های بسیج محلات خبر ندارند و فکر می‌کنند که این فعالیت تک بعدی است.

مسئول تربیت و آموزش حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر ابراز داشت: پایگاه‌ها در تمام رده‌ها برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، مذهبی و اقتصادی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اغلب این پایگاه‌ها حرف برای گفتن دارند، اظهار داشت: با توجه به این امر به فکر افتادیم تا این برنامه را جهت اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان تدارک ببینیم تا با این آشنایی بتوانند در برنامه‌های پایگاه‌ها شرکت کنند.

عزیزی گفت: این طرح در قالب یک تشریفات خاص انجام می‌گیرد که با حرکت نظامی همراه است تا ایجاد جذابیت و تحریک هیجان برای تمام رده های مختلف دانش آموزان کند.

وی با بیان اینکه در این راستا تعدادی از بسیجیان با لباس نظامی و تجهیزات،همراه با تشریفات خاصی در مدارس حاضر می‌شوند و با دانش آموزان ارتباط می‌گیرند و با توجه به اینکه این طرح به تازگی آغاز شده، مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات