خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه تویسرکان؛
مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه تویسرکان و حوزه حضرت فاطمه(س) در تویسرکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۱۶۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه تویسرکان و حوزه حضرت فاطمه(س) در سالن فردوسی تویسرکان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه کوثر تویسرکان در این مراسم، گفت: حضرت زینب(س) با وجود آن همه داغ با استواری و صلابت نقشه های شوم امویان را بر ملا کرد.

لیلا ترکاشوند اظهار کرد: آن حضرت با خطاب قرار دادن تمام کوفیان آنان را دنیاپرستانی دانست که تنها برای تأمین امرار معاش دنیوی خود همچون کنیزان چاپلوسی فسادترین فرد روی زمین یاری کردند.

وی افزود: رسالت زینبی ننگ کشتن نوه رسول خدا را بر پیشانی یزدیان زد به طوری که واقعه جانسوز عاشورا با انقلاب کلام زینبی تا ابد ماندگار شد.

مدیر حوزه علمیه کوثر تویسرکان عنوان کرد: آن روز دشمنان فاسد پیروان تن پرور خدا و اهل بیت(ع) خاندان عصمت و طهارت را به اسیری بردند اما این ها ظواهر ماجرا بود، چرا که فصاحت و بلاغت حضرت زینب(س) با آن همه برهان و استدلال منطقی و قرآنی جایگاه پست یزید و پیروانش را بیش از پیش تنزل داد.

وی افزود: امروز نیز شهدایی از جمله شهید همدانی ها راه ولایت را خوب آموخته اند و در دفاع از حرم آل الله جانانه وارد عرصه شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات