رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

آقای روحانی با توجیه کردن فساد، برای متخلفان حاشیه امن ایجاد کرده است/مردم پاسخ فسادها را پای صندوق رای می دهند

نماینده مردم مشهد گفت:حتی اگر صدای مردم به جایی نرسد و نتوانند گلایه‎های خود را نشان دهند، حتما پای صندوق‎های رأی مردم نشان خواهند داد که چه میزان از این برخوردهای غیرمنصفانه نارضایتی داشتند و دارند.
کد خبر: ۸۷۷۲۹۰۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
حجت الاسلام نصرالله پژمان‎فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص چرایی توجیهات رئیس جمهور درباره اختلاس 8 هزار میلیاردی صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: توجیه کردن این قضیه به این دلیل است که با پیگیری موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان، پای خودشان به میان کشیده می‎شود!

پژمان‎فر در ادامه این مطلب با تاکید براینکه دستگاه‎های ذی‎صلاح باید این مسائل را بررسی کنند عنوان کرد: توجیه کردن مواردی از این دست که پر از ابهام است و تخلفات فراوانی در آن صورت گرفته، از یک مقام بالای اجرایی قطعا درست نیست و با مشکل مواجه می‎کند.

وی ادامه داد: آقای روحانی امروز در دولت خود با مسائلی مواجه شده که علی رغم اینکه سندسازی‎ها و ظاهرسازی‎هایی نیز در آن صورت می‎گیرد، با سوالات و ابهامات و اشکالات فراوانی مواجه است که خلاف قانون بودن آن را به هیچ وجه نمی‎شود توجیه کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی عنوان کرد: نتیجه توجیه در مقابل این نوع تخلفات این است که جرأت و جسارت افرادی که این تخلف را انجام دادند و این جنس افراد و جریان‎ها بیشتر می‎شود و موجب می‎شود که به بیت المال هجمه‎های بیشتری داشته باشند؛ آقای روحانی با توجیه کردن فساد برای متخلفان حاشیه امن ایجاد کرده است.

پژمان‎فر اظهار داشت: انتظار مردم با کسی که فاسد است و بیت المال را مانند مال شخصی خود حساب کرده، در عین اینکه برای این تخلفات خود سندسازی انجام می‎دهند،این است که برخورد جدی و مناسبی صورت گیرد؛ آقای روحانی اگر این اقدام را در آستانه انتخابات انجام می‎داد، حداقل یک کار انتخاباتی خوبی بود!

نماینده مردم مشهد در خاتمه خاطر نشان کرد: آقای روحانی مطمئن باشد که این تخلف صورت گرفته و عمل آنها قطعا با آن چیزی که مورد انتظار مردم است فاصله زیاد دارد، حتی اگر صدای مردم به جایی نرسد و نتوانند گلایه‎های خود را نشان دهند، حتما پای صندوق‎های رأی مردم نشان خواهند داد که چه میزان از این برخوردهای غیرمنصفانه نارضایتی داشتند و دارند.
ارسال نظرات