خبرهای داغ:
همسر شهید فانوسی با بیان اینکه شهدا امروز برای ما درس عبرت هستند، گفت: انقلابی که با ایمان و عمل به مبارزه با استکبار جهانی اقدام می‌کند هیچ وقت شکست را قبول نمی‌کند و در همه عرصه‌ها ایرانی این را به عمل رسانده است.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۳۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
همسر شهید فانوسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: یک بار دیگر با خون این شهدا و شهدای دفاع مقدس درخت اسلام ناب محمدی آبیاری شد.

وی با بیان اینکه شهدا بزرگ‌ترین درس را به ما ثابت کردند، افزود: هر زمان و موقعیتی که امام و حسین زمان یاری بخواهد فرزندان این مملکت پشت سرش ایستاده و همانند شهدای مدافع حرمی که امروز صدها فرسنگ آن طرف‌تر از کشور ما دارند به جبهه مقاومت کمک می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: هر کجا و هرکس که مقابل استکبار و ظلم بایستد و از ما یاری بخواهد ما به یاری آنها خواهیم رفت.

همسر شهید فانوسی گفت: رزمندگان اسلام و مدافعان حرم سربازان در لباس رزم در دفاع از ناموس و شرافت و کیان اسلامی و برای دفاع از مرز و بوم کشورمان و بالاتر از آن به نیت قربة الی الله قدم بر می‌دارند.

وی بیان کرد: شهدایی که در عصر تربیتی ما هستند، ثابت کردند در هر مقام و منصبی که هستیم باید بنده باشیم و بندگی کنیم و درخواست و حرف‌های شهدا با ما این است که موظف به تکلیف هستیم.

همسر شهید فانوسی اظهار داشت: برای برپا نگه داشتن این انقلاب ما موظف به یاری هستیم و باید انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم و شهدا نیز به ما آموختند که در هر زمانی که نیاز باشد به یاری نظام و انقلاب برویم.

وی با بیان اینکه شهدا امروز برای ما درس عبرت هستند، گفت: انقلابی که با ایمان و عمل به مبارزه با استکبار جهانی اقدام می‌کند هیچ وقت شکست را قبول نمی‌کند و در همه عرصه‌ها ایرانی این را به عمل رسانده است.

همسر شهید فانوسی یادآور شد: کسانی که امروز پا روی خون شهدا می‌گذارند و با کلمات و واژه‌های خود مقام و خواسته‌های شهدا را زیر سئوال می‌برند، موریانه‌های هستند که از طرف دشمن می‌خواهند دین ما را از پایه سست کنند.

وی ادامه داد: به دشمنان اسلام می گویم شهدا زنده هستند و با شهادتشان ایمان و باور واقعی خود را به ما ثابت کردند که ما می‌توانیم زندگی حسینی داشته باشیم و راه امام حسین(ع) را ادامه بدهیم.

همسر شهید فانوسی در پایان خاطرنشان کرد: ما با حفظ عفاف و حجاب خود می‌توانیم بزرگترین ضربه را به دشمنان بزنیم و بعد از شهدا با دفاع از فرهنگ و مقابله با جنگ نرم ثابت کنیم و بگوییم که پیرو شهدا هستیم و راه آنها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات