خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان خبر داد

کمک 58 میلیون ریالی بسیجیان همدان به جبهه مقاومت

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) ناحیه همدان از ارسال دهمین مرحله کمک‌های مردمی به ارزش 58 میلیون و 641 هزار ریال به جبهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۵۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
کمک 58 میلیون ریالی بسیجیان همدان به جبهه مقاومت
مهری اسدی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیجدر همدان اظهار داشت: طی مراسمی با حضور خواهران بسیجی و اهالی شهرک فرهنگیان همدان دهمین مرحله کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی برای رزمندگان جبهه‌های مقاومت ارسال شد.

وی با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی کمک به مظلومان و ستمدیدگان است، ابراز داشت: در دهمین مرحله از کمک‌های مردمی علاوه بر حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت، محموله ای برای اهالی منطقه ستمدیده ارسال شد.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) ناحیه همدان با اشاره به کمک‌های مردمی اهالی شهرک فرهنگیان به جبهه مقاومت بیان داشت: همیاری و پشتیبانی مردمی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در این منطقه بسیار به چشم می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه پشیبانی‌های قوی مردمی از رزمندگان جبهه مقاومت نشأت گرفته از تجربه دفاع مقدس است، تصریح کرد: ما به نوعی با پشتیبانی از جبهه مقاومت دین خود را به رزمندگان هر چند در حد ناچیز ادا می‌کنیم و این حمایت و پشتیانی موجب افزایش اعتماد و اراده رزمندگان می‌شود.

اسدی دهمین مرحله کمک های مردمی به جبهه مقاومت رابه ارزش 58 میلیون و 641 هزار ریال برآورد کرد و بیان داشت: در این مرحله محموله بسته‌بندی شده شامل ترشی، مربا، پوشاک، آجیل شیرین، خاکشیر، قندو چای، حلوا و ارده، کنسرو ماهی و لوبیا، روغن، برنج،کفش و پتو بود.

وی یادآور شد: از ابتدای سال کمک‌های مردمی نقدی و غیر نقدی پایگاه حضرت آمنه(س) شامل خشکبار، پوشاک، عرقیات، پتو، مربا، شربت، خاکشیر، قند، چای، آجیل و شکلات، عسل، عروسک، دارو، مواد بهداشتی و مواد شوینده و تلویزیون به جبهه مقاومت به ارزش یک میلیارد و 137 میلیون و 390 هزار ریال به جبهه مقاومت بوده است.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) ناحیه همدان با بیان اینکه در مراسم گلریزان کمک به جبهه مقاومت بسیجیان پایگاه آمنه(س) 11 میلیون ریال به جبهه مقاومت کمک کردند، گفت : کمک به جبهه مقاومت در پایگاه حضرت آمنه (س) همچنان ادامه دارد ودر ماه آینده یازدهمین مرحله کمک های مردمی به سوریه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات