خبرهای داغ:
رئیس کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان کبودراهنگ خبر داد
رئیس کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان کبودراهنگ از برگزاری ویژه ‌برنامه‌هایی به مناسبت هفته کتاب وکتاب‌خوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور 420 نفر در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۱۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

سودابه مصطفایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کبودراهنگ برنامه‌های مختلفی برگزار شد.

وی افزود: از جمله برنامه‌های اجرایی می‌توان به برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان و نوجوانان و به تصویر کشیدن بهترین کتابی که مطالعه کرده‌اند و قسمت‌های جالب داستان اشاره کرد.

رئیس کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان کبودراهنگ ابراز داشت: عضویت و تمدید رایگان آن تا 27 آبان، بازدید دانش‌آموزان از مرکز و شرکت در برنامه‌های هفته کتاب، رونمایی و معرفی کتاب‌های کم خواننده نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

وی تقدیر و معرفی اعضاء کتاب‌خوان در فعالیت درخت دانش با هدف مطالعه و امانت کتاب و توجه بیشتر به امر مطالعه، روخوانی کتاب با عنوان «من می‌توانم خوب بخوانم» برای پایه دوم و سوم ابتدایی، اهداء کتاب توسط اعضاء به دوستان خود با شعار «بخوانیم و ببخشیم»، مسابقه کتابخوانی( کتاب‌های کم خواننده) با حضور 420 نفر را از دیگر برنامه‌های این کانون معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات