مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار :

اتوبوس های وزارت دفاع برای زائران اربعین حسینی،فاقد استاندارد لازم است

پور سعید گفت: 400دستگاه از اتوبوس های سپاه در مرز مهران و 250 دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه و چذابه برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی به کار گرفته شده اند.
کد خبر: ۸۷۸۰۲۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، محمد جواد پورسعید مدیرعامل شرکت جوان‌سیرایثار با اشاره به اینکه سپاه، بهترین اتوبوس های خود را در اختیار زائران اربعین حسینی قرار داده است، گفت: 400 دستگاه از اتوبوس های سپاه در مرز مهران و 250 دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه و چذابه برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی به کار گرفته شده اند.
وی ادامه داد: متاسفانه وزارت دفاع تعهد کرده بود که چندین دستگاه اتوبوس در اختیار زائران اربعین حسینی قرار دهد اما این اتوبوس ها امکانات ایمنی لازم را ندارد و 35 سال از تولید آنها گذشته است و بعضا دیده می شود تعدادی اتوبوس هم اجاره کرده اند که برای شهر ساخته شده است و در سرازیری ها و سربالایی ها دچار مشکل می شود، این در حالی است که سپاه اتوبوس هایی که 5 سال از تولید آنها گذشته است را در اختیار زائران اربعین حسینی قرار داده است.
پور سعید تاکید کرد:امسال علاوه بر مدیریت بر اتوبوس های جوان سیر ایثار، مدیریت بر اتوبوس های نهادهای دیگر هم باماست تا آنها را طوری تقسیم بندی نماییم که زائران اربعین حسینی به بهترین نحو ممکن راهی شهر خود شوند.

منبع: کوله بار 
ارسال نظرات
آخرین اخبار