کارشناس مسائل سیاسی :

برخی مسئولین از نیرنگ‌های دشمن غافل شده‌اند/بسیج پرچم‌دار مقابله با تهاجم فرهنگی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی مسئولین از نیرنگ‌های دشمن غافل شده‌اند، اما مردم آگاه هستند و وظیفه خود را در این زمینه انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۳۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
برخی مسئولین از نیرنگ‌های دشمن غافل شده‌اند/بسیج پرچم‌دار مقابله با تهاجم فرهنگیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، نشست بصیرتی ـ اخلاقی در پایگاه عطیه نهاوند به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده و اعضاء شورا و بسیجیان این پایگاه برگزار شد.

کارشناس مسائل سیاسی در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج گفت: خصلت بسیجی ولایت‌مداری که یک بعد از ولایت‌مداری توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

قاسمی با بیان اینکه دشمنی ما با آمریکا دیرینه و ریشه‌ای است، ابراز داشت: تمام مشکلات ما از طرف آمریکا است چرا عده‌ای فکر می‌کنند اگر ما با آمریکا سازش کنیم مشکلات ما حل می‌شود؟

وی با اشاره به بحث برجام ادامه داد: در برجام نیز آمریکا برخلاف گفته‌هایش عمل کرد و تحریم ایران را 10 سال دیگر تمدید کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: باید همچنان آمریکا را دشمن درجه یک ایران اسلامی بدانیم.

وی ابراز داشت: برخی مسئولین از نیرنگ‌های دشمن غافل شده‌اند، اما مردم آگاه هستند و وظیفه خود را در این زمینه انجام می‌دهند.

قاسمی با اشاره به مفاسد اقتصادی و عدم توفیق دولت‌مردان در مقابله با مفاسد اقتصادی یا حقوق‌های نجومی در کشور تصریح کرد: اگر مشکل اقتصادی حل شود مشکلات فرهنگی و اجتماعی همانند طلاق، اعتیاد و... نیز وجود ندارد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و آسیب‌های ناشی از آن خاطرنشان کرد: بسیج پیشرو و پرچم‌دار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار