خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: ما باید گفتمان ولایت و رهبری را در جامعه قوی کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۴۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار مهدی ظفری در سومین یادواره شهدای روستای لک‌لک شهرستان اسدآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند که می‌توان از آنها به‌عنوان زیارتگاه نام برد.

وی خطاب به مردم شهیدپرور روستای لک‌لک افزود: خوشا به حال شما که در این روستا بی‌آلایش در مسیر شهدا قدم برمی‌دارید و در مسیر زائرین کربلا قرار دارید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: ما باید در هر شغل و مسئولیتی که هستیم کوشا باشیم و به مردم خدمت‌رسانی کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

وی ادامه داد: دنیا امروز غیرت‌مندی ایران را می‌بیند و دشمنان حتی از اسم شهدای ما می‌ترسند بنابراین ما باید عزت خود را بدانیم و همه باید در جامعه احساس مسئولیت کنیم.

ظفری با بیان اینکه بزرگترها باید به داد جوانان برسند، گفت: هرکسی در حوزه فعالیتی که دارد، کار خود را به نحو احسن انجام دهد چراکه اگر ما به وظیفه خود عمل کردیم حتما در مسیر شهدا هستیم.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: ما باید گفتمان ولایت و رهبری را در جامعه قوی کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: ما چند صد هزار شهید داده‌ایم که آمریکا را از خاک خود بیرون کنیم و عده‌ایی دل خوش کرده‌اند که آمریکا نفوذ کند و ما هرگز اجازه این کار را نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه باید همواره هوشیار باشیم، ابراز داشت: مراقب باشیم وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم چراکه دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی هستند تا به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات