خبرهای داغ:
شهید غلامرضا طادی بِنی:

كمتر به دنیا دل ببندید

شهید غلامرضا طادی بِنی، در وصیت خود تأکید کرده است: سعی كنید برای اسلام سختی بكشید تا آخرت خوشحال باشید.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۹۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نخستین کنگره شهدای اطلاعات عملیات منطقه‌ای استان‌های اصفهانٰ چهارمحال و بختیاری و یزد در دوم دی ماه سال جاری به میزبانی قرارگاه سید الشهداء استان اصفهان برگزار خواهد شد به همین مناسبت بخشهایی از زندگی نامه و شهدای اطلاعات و عملیات سپاه و تیپ 44قمربنی هاشم علیه السلام را تقدیم شما مخاطبان عزیز می کنیم...

زندگینامه شهید غلامرضا طادی بِنی:

شهید غلامرضا طادی بنی در سال 1344 در خانواده ای مستضعف دیده به جهان گشود. وی از همان دوران کودکی فکر و هوش خارق العاده ایی داشت. در مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام شرکت می نمود و چون خانواده شهید و مذهبی بودند در پیشرفت وی تاثیر بسزایی گذاشت .

شهید غلامرضا طادی، جنگ را سرلوحه همه ی امور روزانه زندگی خویش می دانست و در سال چهارم دبیرستان نیز سه ماه در جبهه ی حق علیه باطل شرکت نمود و بعد از فارغ التحصیلی در دوره دبیرستان در امتحان تربیت معلم شرکت نمود .

وصیت نامه شهید غلامرضا طادی بِنی :

سلام بر یگانه منجی عالم بشریت امام زمان مهدی موعود روحی فداه و درود و سلام بر نائب بر حق آن حضرت امام امت قلب تپنده ملت. و درود خداوند بر رزمندگانی كه اسلام را یاری می كنند و برای پیشرفت این مكتب به شهامت و شجاعت و آزادگی و شرافت و انسانیت از تمامی شهوات دنیا گذشتند.

شما را به خدا این قدر ظلم نكنید و نگذارید به افرا د حزب اسلامی تهمت زده شود و آنها كم كم خانه نشین شوند، كه اگر این ها از صحنه كار روند دچار عذابی می شوید و آن عذاب این است كه دچار انسان هایی خواهید شد كه اصلا بویی از انسانیت نبرده اند و نمی برند و جامعه را به آتش خواهند كشید.

پس مواظب باشید و این روحانیت عزیز اسلام را از دست ندهید كه از دست دادن اینها از دست دادن اسلام است . كمتر به دنیا دل ببندید و كمتر خوشی دنیا را بخواهید كه خوشی دنیا تلخی آخرت است و تلخی دنیا خوشی آخرت است. سعی كنید برای اسلام سختی بكشید تا آخرت خوشحال باشید.

و السلام علیكم و رحمت الله و بركاته

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی كنار مهدی خـــــــــــمینی را نگهدار

به گزارش بسیج؛ استان چهارمحال و بختیاری 52 شهید اطلاعات و عملیات را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار