خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام مهدی(عج)بابانظر رزن عنوان کرد

مساجد و پایگاه‌های بسیج سنگر مقابله با جنگ نرم

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام مهدی(عج)بابانظر رزن گفت: مساجد و پایگاه‌های بسیج امروزه به عنوان سنگر در جنگ نرم محسوب می‌شوند و باید در حفظ آن کوشا بوده و احساس مسئولیت کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۲۰۳۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان محمد عیوضی در بازدید از روند مرمت پایگاه شهید امیدی‌عابد بابانظر با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) اظهار داشت: مساجد و پایگاه‌های بسیج امروزه به عنوان سنگر در جنگ نرم محسوب می‌شوند و باید در حفظ آن کوشا بوده و احساس مسئولیت کنیم.

وی افزود: علاوه بر دقت در جلوه ظاهری پایگاه و مساجد باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا بتوان قشر جوان را جذب پایگاه و مساجد کرد تا از بروز مشکلات حاصل از جنگ نرم که امروزه متاسفانه دامن گیر ما شده نجات یابیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام مهدی(عج)بابانظر رزن با تأکید بر جذب جوانان عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در این راستا تلاش کرد.

فرمانده پایگاه شهیدامیدی‌عابد بابانظر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، افزود: برنامه‌های ورزشی از جمله اجرای مسابقات فوتسال بین جوانان این پایگاه از فعالیت‌های انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات