خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قهاوند عنوان کرد

اقتصاد مقاومتی راه‌گشا و حلال مشکلات اقتصادی کشور

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: تاکيد بر مزيت‌هاي توليد داخل و تلاش براي خوداتکايي از ویژگی‌های اقتصادمقاومتی است که می‌تواند راه‌گشا و حلال مشکلات اقتصادی کشور باشد.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۳۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

سیدروح‌الله حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اظهار داشت: در راستای تحقق این مهم طی سال جاری حمایت ویژه‌ای از طرح‌های اقتصادی داشته‌ایم تا به صورت عملی به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج افزود: بسیج در هر زمینه‌ای که وارد شده با موفقیت و سربلندی بیرون آمده و برنامه‌های امسال سازمان بسیج نیز در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق منويات مقام معظم رهبري است.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند ابراز داشت: در این زمینه از اقدامات بسیج سازندگی سپاه قهاوند پرداخت وام به افراد متقاضی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی بوده که خوب عمل کرده و توانسته‌ایم 100 درصد اعتبارات لازم را برای دریافت به بانک معرفی کنیم.

وی با اشاره به سیاست اقتصاد مقاومتی بیان داشت:با توجه به این امر تحرک و پویایی اقتصادی در گرو ایجاد اشتغال، مقابله با فسار، دانش‌محوری و کاهش نرخ تورم است.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین تاکيد بر مزيت‌هاي توليد داخل و تلاش براي خوداتکايي نیز از دیگر ویژگی‌های اقتصادمقاومتی است که می‌تواند راه‌گشا و حلال مشکلات اقتصادی کشور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات