خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

بصیرت مردم و حماسه 9دی برگ زرینی دیگر از افتخارات ایران اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: بصیرت مردم و حضور آنها و خلق حماسه 9دی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه برگ زرینی دیگر بر افتخارات ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۵۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در نشست روشنگری و بصیرت افزایی در جمع اهالی روستای لک لک اظهار داشت: انقلاب اسلامی در مخالفت بین شرق و غرب پدید آمد.

وی افزود: در سال 57 دو ابرقدرت شرق و غرب که در تمام موضوعات با هم اختلاف داشتند در موضوع پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) مخالفت می‌ورزیدند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی فتنه‌های گوناگون توسط استکبارجهانی، گروه‌های ضد انقلاب و برخی از فرصت‌طلبان بی‌بصیرت رخ داد که با بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه نقشه و توطئه دشمنان نقش برآب شد.

وی عنوان کرد: یکی از این فتنه‌ها، فتنه سال 88 است که یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های نظام سلطه‌گر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است و خسارات فراوان مادی و معنوی به انقلاب اسلامی وارد کرد.

مرادی با بیان اینکه فتنه 88، هشت ماه طول کشید، اظهار داشت: فتنه‌گران اصل نظام و ولایت را هدف قرار داده بودند که با بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی نقشه آنان با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی در جامعه خاطرنشان کرد: بصیرت مردم و حضور آنها و خلق حماسه 9دی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه برگ زرینی دیگر بر افتخارات ایران اسلامی بود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار