مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه رفسنجان:

فتنه 88 روشنگری لازم دارد،چرا که فتنه هایی هنوز در راه است

این نسل جدید هستند که باید اداره کشور را در آینده به دوش بگیرند .فتنه 88 را نباید ساده از آن گذشت کرد چرا که فتنه هایی هنوز در راه است و این آتش زیر خاکستر هنوز هم ادامه دارد باید مواظب بود باید روشنگری کرد باید با بصیرت پیش رفت.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۳۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛حجت الاسلام و المسلمین ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه رفسنجان درجمع کارکنان  توپ خانه 65 صاعقه رفسنجان گفت: حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی یک ملت زمانی رقم می خورد که در آن زمان حادثه ای رخ می دهد و آن حادثه می شود نقطه عطف و نقطه عطف آغازگر حادثه است لذا حرکت نبی خاتم(ص) از مکه مکرمه به سوی مدینه که بحث هجرت و تشکیل حکومت اسلامی را به همراه دارد هجرت پیامبر اکرم(ص) نقطه عطف و انقلاب و تحولی صورت گرفته است و گسترش اسلام را به همراه دارد و آثار و برکاتی به همراه دارد این هجرت. حال در عصر خودمان توسط امام امت(ره) نهضتی صورت می گیرد و دست استکبار از این مملکت قطع می شود و انقلاب اسلامی ایران رقم می خورد این حادثه می شود نقطه عطف هجرت پیامبر اکرم(ص) ایام الله است، حادثه پیروزی انقلاب اسلامی هم ایام الله است باید پاسداشت شوند چون جزء شعائر دین است و ریشه قرآنی دارد ایام الله
وی افزود: 9 دی ماه هم در این مملکت به فرموده ولی امر مسلمین در تاریخ انقلاب ماندگار شد، جاوید شد و از ایام الله شد. یکی از کرامت های انقلاب این 9 دی ماه است،انقلاب را تضمین و تقویت کرد و حفظ کرد در این کشور حوادثی رخ داد چون کشور دشمنان زیادی دارد چون این انقلاب ماهیتش اسلام ناب محمدی(ص) است هویتش اسلام است دشمن زیاد دارد از اول انقلاب تا به امروز و تا به آینده
وی خاطرنشان کرد:با ما جنگیدن اما ما پیروز شدیم، آنها می خواستند انقلاب را ساقط کنند دشمن روش را عوض کرده است یکی از اهداف شوم دشمن انقلاب مخملی و رنگی بوده و هست. چون در کشور گرجستان و اکراین دشمن این کار را انجام داد و موفق شدند انقلاب آن کشور و حکومت آن کشورها و دولت آن کشورها را ساقط کنند و آن دولتی که باب خود دشمن بود بر سرکار آورد.
وی با یادآوری فرموده حضرت آقا در خطبه های بیاد ماندنی29 خرداد ماه 1388 گفت: این احمق ها این دشمنان ما فکر می کنند ایران اسلامی هم مثل گرجستان است مثل اکراین است . خداوند متعال دشمنان اسلام را احمق آفریده است چون ملت ما را نشناخته اند و رهبری را نشناخته اند و می خواهند انقلاب رنگی راه بیندازند. دشمن می خواهد ملت به جنبش سبز رای بدهند و رنگ سبز را انتخاب کردند به خاطر اینکه مردم ایران اعتقاد به سادات دارند مگر آقای موسوی سید بود سید هم نبود رنگ سبز نقشه بود عوام فریبی بود توطئه بود ایشان فرمودند که ایام الله 9 دی ماه ها 22 بهمن ها و 13 آبان ها و امثالهم باید هنوز گفته شود باید به زوایای فتنه بپردازیم و باید روشن فکری کنیم باید نسل جدید را از این ایام الله ها با خبر کنیم چرا که این نسل جدید هستند که باید اداره کشور را در آینده به دوش بگیرند فتنه 88 را نباید ساده از آن گذشت کرد چرا که فتنه هایی هنوز در راه است و این آتش زیر خاکستر هنوز هم ادامه دارد باید مواظب بود باید روشنگری کرد باید با بصیرت پیش رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار