خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر :

توجه به 9 دی توجه به ولایت، انقلاب و حکومت مهدوی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: توجه به 9 دی توجه به ولایت، توجه به انقلاب و در واقع توجه به حکومت مهدوی(عج) است
کد خبر: ۸۸۰۰۳۸۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

حجت الاسلام الله کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: گرامیداشت یوم الله 9دی گرامیداشت ولایتمداری و پایبندی به آموزه های اسلام است.

وی افزود: اگر در زمان امام حسین (ع) مردم مانند 9 دی ماه 88 به حمایت از اسلام و ولایت به میدان می آمدند هرگز واقعه کربلا اتفاق نمی افتاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: توجه به 9 دی توجه به ولایت، توجه به انقلاب و در واقع توجه به حکومت مهدوی(عج) است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در فتنه 88 اهداف متعددی داشتند اما در رأس اهداف آنها تضعیف جایگاه ولایت و حکومت اسلامی در بین مردم و به خیال باطل خود در نهایت ساقط کردن حکومت بود، گفت: آحاد امت از آزمون های الهی در زمینه نفوذ موفق و سربلند بیرون آمده اند و انتظار است امروز مسئولین مواظب باشند تا جاده صاف‌کن غرب در پروژه نفوذ نباشند.

شیرزادی با بیان اینکه سه عامل باعث شد که فتنه 88 چندین ماه طول بکشد، افزود: علت اول برنامه‌ریزی دشمنان خارجی بود، کشورهای غربی با محوریت آمریکا با یک سازماندهی دقیق فتنه را پایه ریزی کردند.

وی ادامه داد: در مرتبه دوم مطامع شخصی باعث شده بود که سران فتنه بر حرف‌های باطل خود اصرار ورزند و از مواضع انحرافی خود کوتاه نیایند و سومین علتی که باعث شد فتنه مذکور تا مدتی به حیات خود ادامه دهد وجود تعداد قلیلی از افراد معلوم الحال بود که با برپایی اغتشاشات باعث برهم زدن نظم عمومی و خسارت به اماکن دولتی، اماکن مقدسه و تحمیل هزینه به نظام و مردم انقلابی شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه فتنه عمدتاً در فضایی غبارآلود اتفاق می افتد، گفت: در زمان فتنه 88 نیز به خاطر مشتبه شدن باطل به حق، عده ای از مردم باطل را حق می دیدند و ناخواسته به سوی باطل سوق پیدا کرده بودند اما با گذر زمان و هویدا شدن چهره باطل، مردم انقلابی مقابل نظام سلطه و سران فتنه ایستادند و با راهپیمایی‌های عظیم 9 دی در سرار کشور پاسخ محکم و روشنی به آنها دادند.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی یک خط مستقیمی بود که مردم را به ولایت وصل می کرد، افزود: 9 دی را باید با دو واژه مردم و ولایت تعریف کرد، مردم بصیر با راهپیمایی، از مبدأ به سمت مقصد که همان ولایت بود حرکت کردند و راه نفوذ دشمن را بستند.

شیرزادی با بیان اینکه اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه هر نوع فتنه ای را خنثی می کند، ابراز داشت: در گرداب حوادث و شرایط فتنه‌گون تنها با چراغ ولایت می توان حرکت کرد و باید از تفسیر به رای کردن مسائل پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: در زمان حضرت علی(ع) اگر مردم به جای تفسیر کردن مسائل با رأی شخصی، به ولایت امیرالمومنین علی(ع) گردن می نهادند هیچ گاه جنگ خوارج و امثال آن رخ نمی داد و تعدادی از خواص و مردم به ورطه سقوط نمی‌افتادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: در فتنه 88 با دمیدن تفکر بسیجی در بدنه جامعه، مقابله با فتنه روح تازه ای گرفت و این تفکر بسیج و آحاد امت بسیجی بود که با رهنمون گرفتن از فرمایشات مقام عظمای ولایت غائله نفوذ و فتنه را از سطج جامعه پاک کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات