خبرهای داغ:
نماینده جبهه پایداری در همدان مطرح کرد

تداوم حماسه 9 دی یعنی تداوم انقلاب

نماینده جبهه پایداری در همدان با بیان اینکه 9 دی تداوم انقلاب است چراکه دشمن آمده بود که انقلاب را ساقط کند، گفت: تداوم حماسه 9 دی یعنی تداوم انقلاب و تداوم انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۸۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام دکتر احمد حسین فلاحی نماینده جبهه پایداری در همدان در جمع بسیجیان، اظهار داشت: فتنه‌گران در فتنه سال 88 هدف فراتری داشتند، عاشورای امام حسین(ع) یک جبهه ای از نیت پلید آنها بود و آتش زدن مسجد و پرچم عزای امام حسین(ع) یک جلوه دیگر پلیدی آنها بود.

وی گفت: ما باید فساد و فتنه را بشناسیم و بعد وارد عرصه شویم که مردم آن را در سایه فرامین و هدایت‌های علمدار نظام مقام معظم رهبری می‌شناسند.

نماینده جبهه پایداری در همدان عنوان کرد: اگر مردم به صحنه بیایند و فتنه و فساد را بشناسند زمین و آسمان هم آسایش و طهارت می یابد، عده ای پاشنه کشیده و کمربسته پای کار بودند تا همه مراکز عبادی را ویران می کنند و اگر مردم جلو نمی آمدند زمین خدا فاسد می شد.

وی افزود: در طول تاریخ ما در هر کجا که ضربه خوردیم آنجایی بود که فتنه و فتنه گران را فراموش کرده ایم، اگر از تاریخ عبرت گرفته بودیم اینگونه مسائل به‌وجود نمی آمد.

فلاحی با بیان اینکه اگر مراقب فتنه و فتنه گران بودیم، فتنه 88 به‌وجود نمی آمد، ابراز داشت: امروز اگر فتنه 88 فراموش شود که خیلی‌ها نیز دنبال آن هستند تا این موضوع را فراموش کنیم؛ این فتنه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: تاریخ 100 سال اول اسلام همه عبرت است؛ ما در انتخابات 88 فریب شخصیت‌ها را خوردیم، مردم فکر می کردند که اینها همان افرادی هستند که در خط امام(ره) بودند، در صورتی که فراموش کرده بودند که امام(ره) برای مسیر انقلاب خطی را تصویب کرده که ملاک آن شناخت افراد بود.

نماینده جبهه پایداری در همدان در ادامه اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری مرتب در سخنرانی‌ها و مناسبات مختلف در این خصوص سخنرانی داشته‌اند. در تعابیر رهبری آمده است که فتنه 88 یک برنامه از پیش طراحی شده بود و فتنه‌گران هر 10 سال یک فتنه در کشور ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه‌گران عنوان کرد: تا به امروز فتنه‌گران ابراز پشیمانی نکرده اند و همچنان بر فتنه‌گری خود پافشاری می کنند، آنها نظام را در پرتگاه سقوط بردند.

فلاحی ابراز داشت: 230 هزار شهید خون خود را به پای نظام اسلامی ریخته اند و هزار شهید مدافع حرم داده ایم و تمام آنان از کیان انقلاب دفاع می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه ریشه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است، اضافه کرد: کسی که درصدد براندازی نظام باشد و بحث رفع حصر را از تریبون مجلس بیان می‌کند و می‌گوید چرا فتنه‌گران اعدام نمی‌شوند همین موضوع باعث می شود تا دشمنان از جیفه فتنه‌گران اعدام شده وارد شوند و فتنه دیگری را به‌وجود آورند.

نماینده جبهه پایداری در همدان با بیان اینکه مردم چشمان تیزبین مسئولین نظام هستند، گفت: امروز نیز فتنه‌گران از راه‌های مختلف وارد می شود تا فتنه دیگری را به راه اندازند.

وی یادآور شد: باید اندیشه‌های امام(ره) را فراموش نکنیم اندیشه ایشان این بود که ایران به عنوان یک کشور استقلال یافته نباید به کشوری مانند آمریکا وابسته باشد و باید مستقل باشد.

فلاحی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد: همچنین خواب برگشتن آمریکا به این کشور خواب تعبیر نشدنی است، بنابراین در مسأله فتنه باید شخصیت ها را شناخت.

وی با بیان اینکه اولین مسأله در فتنه ها شخصیت شناسی است، افزود: دومین مسأله نیز دشمن شناسی است و اگر دشمن را نشناسیم خود را در چهره افراد خودی جای می زند.

نماینده جبهه پایداری در همدان با اشاره به اینکه آمریکا گفته بودما اجازه نمی دهیم که ایران توازن قدرت را در منطقه بهم بزند و قدرت برتر را ما باید داشته باشیم، افزود: امروز شاهد این هستیم که نظام اسلامی توازن قدرت را در منطقه بهم زده و توازن قدرت به نفع انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: در طول تاریخ به دلیل ضعف دشمن‌شناسی، ما ضربه زیادی خورده ایم به‌دلیل اینکه نقشه دشمن را متوجه نشدیم.

فلاحی با اشاره به اینکه امام(ره) می فرماید «هر روز که دشمن از ما تعریف کرد آن روز باید عزا بگیریم»، تأکید کرد: حماسه 9 دی باید بماند و تبیین شود.

وی با بیان اینکه 9 دی تداوم انقلاب است چراکه دشمن آمده بود که انقلاب را ساقط کند، افزود: تداوم حماسه 9 دی یعنی تداوم انقلاب و تداوم انقلابی است.

نماینده جبهه پایداری در همدان ابراز امیدواری کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تا ظهور امام زمان(عج) در سایه علمدار و پرچمدار انقلاب مستدام باشد تا در زمان طوفان‌های مختلف هدایت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات