خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

نبود امکانات بسته‌بندی و فرآوری در نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند ۲۰ درصد گوشت قرمز استان را تامین می کند اما مشکلی که در این بحث وجود دارد نبود امکانات بسته‌بندی و فرآوری است.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۸۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در همایش بررسی مشکلات تولیدکنندگان بخش دام و طیور شهرستان نهاوند اظهار داشت: حیات مردم کشور در سایه عرق جبین کشاورزان و دامپروران است.

وی گفت: با وجود مشکلات ایران در زمینه‌های کشاورزی و دامپروری روی پای خود ایستاده و ما باید تدابیری بیندیشیم که بر داشته‌ها و توانمندی‌های خود تکیه بیشتری داشته باشیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند ۲۰ درصد گوشت قرمز استان را تامین می کند اما مشکلی که در این بحث وجود دارد نبود امکانات بسته‌بندی و فرآوری است.

وی افزود: اگر این امکانات در شهرستان به وجود آید اشتغال جوانان و پیشرفت شهرستان را به همراه خواهد داشت.

بهرام‌نیا گفت: با توجه به اینکه نهاوند قطب کشاورزی و دامپروری است و با وجود سراب‌ها اما متاسفانه خشکسالی‌هایی صورت گرفت که باعث خسارت‌های بسیاری به کشاورزی و دامپروری شهرستان شد.

وی با اشاره به بازدید دکتر نوبخت و تخصیص اعتبارات لازم برای رفع موانع زیرساختی شهرستان گفت: با پیگیری‌های مکرر سد کریم نیز که یکی از ۳۰ سد حذف شده کشور بود به چرخه اجرایی درآمد و تامین اعتبار شد و سال آینده شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

در ادامه نیز نمایندگان دامداران، مرغداران و زنبورداران مشکلات بخش‌های خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار