فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

روحیه جهادی، ولایت‌مداری و ابتکار رمز بسیجی‌گری

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: روحیه جهادی، سبقت‌پذیری، ولایت‌مداری و ابتکار رمز بسیجی‌گری است.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۱۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جمع بسیجیان پایگاه حیدر کرار همدان با اشاره به شاخصه‌های بسیجی‌گری اظهار داشت: روحیه جهادی، سبقت‌پذیری، ولایت‌مداری و ابتکار رمز بسیجی‌گری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه حیدر کرار انتقال گاز همدان عنوان کرد: وجود شاخصه‌های بسیجی‌گری در این پایگاه موجب ارتقاء این پایگاه به جایگاه برتر در مناطق کشور و استان شده است.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: ما در بسیج ادارات به دنبال ماموریت اخلاق محور کردن تمام افراد در ادارات هستیم به طوری که با ورود به یک دستگاه اجرایی، احساس شود همه افراد آن مجموعه در کسوت بسیجی با احساس تکلیف بالا در حال خدمت هستند

وی اضافه کرد: تدبیر شایسته این منطقه در پمپاژ گاز با دبی و فشار بیشتر به شمال کشور باعث شد که از قطع گاز ترکمنستان به ایران آسیبی وارد نشود و این جای تقدیر دارد.

خضرایی سرپرست منطقه 7 شرکت انتقال گاز ایران نیز ضمن بیان جایگاه بسیج فرصت خدمت در بسیج را یک لطف بی مثال به بشریت دانست و اظهار داشت: افرادی که به لباس بسیجی مزین می‌شوند در سپاه امام عصر(عج) افتخار سربازی پیدا می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات