خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان کبودراهنگ خبر داد

برپایی نمایشگاه آثار هنری انجمن هنرهای تجسمی در کبودراهنگ

مسئول بسیج هنرمندان کبودراهنگ از برگزاری نمایشگاه آثار هنری انجمن هنرهای تجسمی کانون بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۲۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

زهره مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: کانون بسیج هنرمندان کبودراهنگ با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه آثار جمعی از هنرمندان بسیجی در رشته‌های نقاشی، طراحی، حجم، خوشنویسی و گرافیک با حضور مسئولین سپاه ناحیه کبودراهنگ افتتاح شد.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ اثر از آثار هنرمندان کبودراهنگ در رشته‌های مختلف از امروز به مدت ۱۰ روز از ساعت ٨ الی ۱۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ در معرض دید عموم قرار گرفت.

مسئول بسیج هنرمندان کبودراهنگ افزود: در عصرحاضر با توجه به ابزارهای دشمن و استکبار جهانی، هنر این قابلیت را دارد که پیام‌ها را بهتر و سریع‌تر به مخاطب عرضه کند و هنرمند با مجهزشدن به ابزار هنر و حمایت همه جانبه می‌تواند گام اثربخشی در راستای ترویج و تعمیق ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی بردارد.

وی گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند تاثیر به‌سزایی در شناخت ابزارها و تغییر نوع نگاه مردم داشته باشد، طبق فرمایش مقام معظم رهبری نگاه به هنر باید نگاهی بلندمدت و همراه با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری مناسب از ابزار هنری برای تاثیرگذاری حداکثری باشد.

مهاجرانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را جذب هنرمندان متعهد و ارزشی، نشرفرهنگ و تفکربسیجی، تقویت روحیه بسیجی‌گری، مقابله با عرصه های جنگ نرم وجنگ هنری استکبار و کمک به تطهیر هنر ازابتذال و بی بندوباری عنوان کرد.

وی ضمن دعوت از مردم برای بازدید از نمایشگاه، از مسئولین ادارات، نهادها و سازمان‌ها خواست به جای استفاده از هنرمندان غیربومی در برنامه‌ها و مراسمات سازمانی، از ظرفیت هنری هنرمندان بومی شهرستان و در راستای حمایت از آنها استفاده اثربخش داشته باشند و نقش به‌سزایی در رونق هنر شهرستان ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات