خبرهای داغ:
نمایشگاهی از نقاشی و طراحی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، هنرمندان و علاقمندان توسط مهدی اسدی و هنرجویان آموزشگاه هامون گشایش یافت.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۱۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آئین گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی در ملایر بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه گروهی که نمونه‌ای از کارهای حدود یک سال فعالیت آموزشگاه است، نشانه اصول صحیح آموزش مدیر و مربیان آن است.

غلامرضا جمالی‌زاده افزود: امید است با ادامه مسیر درست آموزش نقاشی، شاهد تحول در عرصه هنرهای تجسمی شهرستان باشیم.

مدیر و مدرس آموزشگاه هامون نقاشی ملایر نیز در این مراسم گفت: در این نمایشگاه که به صورت گروهی و با مشارکت هنرجویان آموزشگاه هامون برگزار شده است، تعداد 10 اثر از اینجانب در قالب فیگور، پرتره و چند اثر انتزاعی و32 اثر از هنرجویان آموزشگاه هامون با موضوعات آزاد، مذهبی و طبیعت بیجان در فضایی خصوصی با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی شهرداری ملایر افتتاح شد.

مهدی اسدی عنوان کرد: آثار نقاشی اینجانب با تکنیک رنگ و روغن روی بوم و چند اثر با ترکیب مواد اجرا شده و آثار هنرجویان نیز غالباً با تکنیک مداد روی مقوا و خلق چند اثر رنگ و روغن روی بوم است.

وی گفت: خوشبختانه در روز آغاز این نمایشگاه، شاهد استقبال خوب شهروندان هنردوست ملایری بودیم و امیدواریم علاقه‌مندان بتوانند در روزهای آینده از فرصت به دست آمده، استفاده کنند و ضمن بازدید از نمایشگاه و لذت بردن از هنر نقاشی، هنرمندان شهر را برای بروز خلاقیت بیشتر مورد تشویق قرار دهند.

این مدرس هنر نقاشی ادامه داد: تاکنون 7 نمایشگاه انفرادی و بیش از 17 نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور با همکاری انجمن هنرمندان نقاش ایران برگزار کرده ام و سعی نموده ام در به تصویر کشیدن آثار خود، نگاهی به آخرین اتفاقات نقاشی ایران و جهان داشته باشم و همواره در قالب هنر معاصر ایران گام بردارم.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از 1 تا 12 آذر ماه، صبح ها از ساعت10 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 در مکان ساختمان پزشک واقع در ابتدای بلوار پارک، آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات