خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان با تأکید بر احیای امربه معروف و نهی از منکر گفت: باید با رفتارسازی و درخواست از همکاران و نیز مدیران کل دستگاه‌ها، خود را در عامل بودن به این فریضه الهی مقید بسازیم.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۶۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جلسه‌ای که با حضور اعضاء شورای عالی قشر در سالن جلسات سازمان بسیج کارمندان استان برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری مداوم فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه کارمندان ادارات دولتی ضرورت دارد.

وی با بیان ارکان امربه معروف و نهی از منکر و اهداف بسیج از تاکید بر احیای معروفات متروک و نیز ترک منکرات رایج عنوان کرد: احیای این فریضه مهم نیازمند همت همگانی است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان ابراز داشت: کارمندان با اعمال و رفتار خود به صورت ملموس و عینی در محیط‌های کاری خود باید مروج امربه معروف و نهی از منکر باشند.

وی ادامه داد: باید با رفتارسازی و درخواست از همکاران و نیز مدیران کل دستگاه‌ها، خود را در عامل بودن به این فریضه الهی مقید ساخته و به گونه‌ای ایفای نقش کنند که نتایج ملموس آن در محیط کار دیده شود.

امیری اظهار داشت: ترویج منویات مقام معظم رهبری و امام راحل عظیم الشان در حوزه امربه معروف بزرگ‌ترین سرمایه برای برون رفت از مسائل و حواشی ناخوشایند محیط های کاری است، بنابراین کافی است ما پیام‌رسانان خوبی باشیم و از تفسیر به رأی بپرهیزیم.

 لزوم رفتارسازی در ادارات برای احیای امربه معروف و نهی از منکر

انتهای پیام/

ارسال نظرات