خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان تأکید کرد

ترویج روحیه ایثار و از خود گذشتگی لازمه اصلاح جامعه اسلامی

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم در حد توان تلاش کنیم که جامعه اسلامی را به سوی این فریضه مهم هدایت کنیم، گفت: اگر بخواهیم جامعه اسلامی اصلاح شود باید روحیه ایثار و از خود گذشتگی بیشتر شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۶۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مرتضی موحدی در همایش هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر ادارات و اتحادیه صنفی شهرستان تویسرکان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: کسی که خدا را یاری کند خداوند نیز او را یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه شیطان می‌خواهد ما را نسبت به منکرات بی‌تفاوت کند، گفت: دروغ، خیانت، ظلم و... همه منکر هستند و نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشیم.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه همیشه باید برای رضای خدا کار کنید و مسئول باشید و به وظیفه خود عمل کنید، افزود: در بازار یک نوع منکر وجود دارد و در ادارات یک نوع دیگر و باید نسبت به اصلاح آنها تلاش کنیم.

وی برگزاری جلسات را برای بازاری‌ها بسیار مفید دانست و گفت: کاسب باید محرم و امین محله باشد و عیوب مردم را در خود پنهان نگه دارد و اگر خانواده ای مشکل داشت باید عیوب آنها را آشکار نسازد.

موحدی با بیان اینکه کسبه می تواند در مورد چشم وهم‌چشمی در بازار امر و نهی کند، تصریح کرد: اگر نظام شاهنشاهی ادامه پیدا می‌کرد این رسانه امر به معروف جایی پیدا نمی کرد.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم در حد توان تلاش کنیم که جامعه اسلامی را به سوی این فریضه مهم هدایت کنیم، گفت: اگر بخواهیم جامعه اسلامی اصلاح شود باید روحیه ایثار و از خود گذشتگی بیشتر شود.

موحدی با تأکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: باید تلاش کنیم از تولیدات داخل شهرستان استفاده کنیم، تا به اقتصاد شهر خود کمک کرده و کاری کنیم که تولیدات ما به سایر شهرها و استان‌های دیگر وحتی به خارج از کشور صادر شود.

ترویج روحیه ایثار و از خود گذشتگی لازمه اصلاح جامعه اسلامی 

 ترویج روحیه ایثار و از خود گذشتگی لازمه اصلاح جامعه اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات