خبرهای داغ:
همزمان با روز ملی ملایر در 21 بهمن ماه؛

یادواره شهدای ملایر و گرامیداشت آیت الله میرشاهولد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری یادواره شهدای شهرستان ملایر و گرامیداشت آیت الله میرشاهولد و روز ملی ملایر در 21 بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۱۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر، با اشاره به برگزاری روز ملی ملایر و گرامیداشت آیت الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلاب و شهدای دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: یادواره شهدای شهرستان ملایر و گرامیداشت آیت الله میرشاهولد و روز ملی ملایر در تاریخ 21 بهمن ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم از شهدا و رهبر مبارزات انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود، افزود: سعی بر این است تا یک برنامه مفید و شایسته ای برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: تمام ادارات و سازمان ها در برگزاری این مراسم دخیل هستند و این تقدیری است از کسانی که در راستای به ثمر رسیدن این انقلاب از جان خود گذشتند و هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تقدیری از این عزیزان است.

وی با اشاره به ظلم و ستم رژیم ستم شاهی بیان داشت: این مراسم در روز 21 بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد در میدان قائم از ساعت ۱۰الی۱۲برگزار می شود و بعد از آن جهت برپایی نماز جماعت در محل امامزاده عبدالله حضور خواهیم داشت .

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در پایان مراسم عطر افشانی گلزار شهدای گمنام و مقبره آیت الله میرشاهولد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات