خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

شهدا بهترین الگوهای دست یافتنی

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از ویژگی‌های شهدا به در اوج خدا بودن و راضی به رضای خدا بودن اشاره کرد و گفت: بهترین الگوهای دست یافتنی ما همین شهدا هستند که باید از آنها درس بگیریم چراکه شهدا در اوج عبودیت و بندگی هستند.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۸۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حمید پورمهدی در مراسم تقدیر خیرین از سرگروه‌ها ومتربیان پایگاه زینبیون برزول ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) اظهار داشت: شرکت در روضه‌ها و عزاداری‌ها فرصت بسیار مناسبی است تا به خدا نزدیک شویم.

وی افزود: مهمتر از شرکت در روضه ها این است که حضرت زهرا(س) الگوی عملی ما در زندگی، خانواده، فرزندان و تربیت فرزندانمان باشد و تلاش کنیم از ویژگی های این حضرت بهره ببریم و آن را در زندگی خود به‌کار بگیریم .

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و همه ما مدیون آنها هستیم و بهترین نعمتی که خداوند در اختیار ما گذاشته جان یا زنده بودن است و این شهدا بودند که به خاطر آرامش و امنیت ما از جان خود گذشتند و با خدا معامله کردند .

وی افزود : برپدر و مادر و فرزندان حقی است و بالعکس اما در اولای این حقوق حقی است که شهدا برگردن ما دارند چراکه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید تلاش کنیم پا روی خون شهدا نگذاریم .

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه شهدا شیران روز و زاهدان شب بودند، گفت : شهید از این دنیا و وابستگی‌هایش دل بریدند تا خود را به دریای خدا متصل کنند، زمانی که ما در مراسم عزاداری ها، یادواره ها و... شرکت می کنیم؛ می خواهیم به این دریای بیکران الهی متصل شویم و از آن بهره ببریم ، مراسم بسیاری به نام و یاد شهدا گرفته می شود که توفیقی است که خدا به ما ارزانی داشته است .

وی افزود: بعضی‌ها درگیر دنیا هستند، بعضی‌ها از این دنیا برای آخرت استفاده می کنند و برخی نیز دنبال شهادت هستند و شهدا جزء گروه آخر بودند اما باید طوری زندگی کنیم که شهادت به سراغ ما بیاید یعنی لیاقت شهادت را داشته باشیم .

پورمهدی از ویژگی‌های شهدا به در اوج خدا بودن و راضی به رضای خدا بودن اشاره کرد و گفت: بهترین الگوهای دست یافتنی ما همین شهدا هستند که باید از آنها درس بگیریم چراکه شهدا در اوج عبودیت و بندگی هستند .

وی در ادامه گفت: هدف از خلقت انسان بندگی است و ما به دنیا آمده ایم که بندگی کنیم و خداوند از آن درقرآن یاد کرده است و شهدا این را به خوبی درک کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار