خبرهای داغ:
فرمانده گردان بیت المقدس شهر بهار خبر داد

توزیع 120 بسته حمایتی نوروزی در شهرستان بهار

فرمانده گردان بیت المقدس شهر بهار از تهیه و توزیع 120 بسته حمایتی به خانواده‌های نیازمند در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۸۶۰۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، وقتی صحبت از کار خیر می‌شود، کسانی هستند که دلسوزانه و با نیت خیر اقدام به این کار می‌کنند، کسانی که وقتی نگاه آنها به چهره یک نیازمند می‌افتد، دلهره ای در درونشان ایجاد می‌شود و نمی‌خواهند در این ایام نوروز در چهره کودکان نیازمند و محروم ناراحتی باشد، آمدند تا با کارشان لبخندی بر لبان کودکان بنشانند.

فرمانده گردان بیت المقدس شهر بهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: در آستانه عید نوروز اقدامات خوبی برای کمک به خانواده‌های نیارمند و محروم در شهرستان بهار صورت گرفته است.

جواد قراگزلو افزود: با همکاری مرکز خیریه نیکوکاری و گروه جهادی بسیج حوزه امام صادق(ع) 120 بسته حمایتی غذایی در آستانه ایام نوروز تحویل خانواده های نیازمند می‌شود.

توزیع 120 بسته حمایتی نوروزی در شهرستان بهار 

وی اظهار داشت: این بسته های حمایتی که هر یک به ارز ش 210 هزار تومان بوده شامل برنج، گوشت، روغن، چای، مرغ، آجیل، شکلات و ... است.

فرمانده گردان بیت المقدس شهر بهار با بیان اینکه تنها هدف از این اقدام نشاندن لبخند بر لبان بچه‌های نیازمند است، گفت: خیرین در این زمینه ورود کردند و با یاری آنها این اقدامات انجام شد و این امر به همت مداوم نیکوکاران و بسیجیان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته بالغ بر 11 میلیون تومان اقلام خانه، لوازم التحریر، پوشاک و مواد غذایی نیز به نیازمندان توزیع شده که این نشان از احساس تکلیف خیرین و نیکو کاران است.

توزیع 120 بسته حمایتی نوروزی در شهرستان بهار 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار