خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

لزوم توجه متولیان فرهنگی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

فرمانده تیپ سوم انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌ها و اعتقادات شهدا از مسائلی است که متولیان فرهنگی جامعه باید به آن توجه داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۶۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان اظهار داشت: نصب بنر و تصاویر شهدای شاخص شهر و استان همدان در نقاط مختلف شهر همدان را اقدامی شایسته و ارزشی از سوی شهرداری همدان است.

ویبا بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌ها و اعتقادات شهدا از مسائلی است که متولیان فرهنگی جامعه باید به آن توجه داشته باشند، افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تکلیفی همگانی است و باید به فراخور توانایی و ظرفیت‌های در اختیار، در این زمینه مشارکت کرد.

فرجی نصب تصاویری از سردارشهید «سعید قهاری سعید» و شهید «سعید شالی» از شهدای شاخص استان همدان در نقاط مختلف را سبب دلگرمی خانواده‌های آنان برشمرد و گفت: این اقدام نشان می‌دهد که شهدا فراموش نشده و در یادها مانده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مزین کردن چهره شهر به تصاویر شهدای استان همدان سبب الگو‌گیری جوانان از زندگینامه و توجه آنان به وصیت نامه شهدا می‌شود، گفت: آشنایی نسل جوان با انگیزه‌ها و اهداف شهدا مسأله‌ای است که دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی باید در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم و دقیق داشته باشند.

فرمانده تیپ سوم انصارالحسین(ع) ایجاد نمایشگاه شهدا در کنار سفره زیبای هفت سین شهرداری و ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان را نشان از قدردانی مسئولان و خدمتگزاران از مقام شامخ شهدا دانست.

وی همچنین از برنامه‌ریزی انجام شده در راستای تقویت آمادگی همدان برای میزبانی شایسته از مسافران اظهار خشنودی کرد و افزود: شهرداری با فضاسازی مطلوب و استفاده از المان‌ها و تبلیغات محیطی، امنیت، آرامش و نشاط خاصی به شهر همدان بخشیده که قابل تقدیر و تحسین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات