نماینده مردم میاندوآب در گفت‎و گو با«بسیج»:

مناظره‌های ضبطی برای وجهه بین المللی کشور مضر است

محبی‎نیا خاطرنشان کرد: اگر کمیسیون بررسی انتخابات بر این تصمیم خود باقی بماند، صداوسیما باید مطمئنا جلسات برگزاری محبی‎نیا مناظرات آزاد را اعلام کند و کاندیداها را به مناظره زنده دعوت کند.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۴۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
جهانبخش محبی‎نیا نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در مجلس در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به مخالفت کمیسیون بررسی  تبلیغات انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با برگزاری مناظرات کاندیداها به صورت زنده تصریح کرد: این اقدام کمیسیون اقدام قابل دفاعی نیست و از منطق اثباتی نیز برخوردار نیست و در واقع به نوعی آنهایی که ادعای آزاداندیشی و روشن اندیشی دارند را آشکار می‎کند.

محبی‎نیا در توضیح بیشتر گفت: در شرایطی که باید ظرفیت ‎ها و پناسیل بالای جمهوری  اسلامی جمهوری را نشان دهیم که از گفت‎و گو و مناظره هراسی نداریم در لاکی فرو بریم که به این مفهوم است که خودمان را پنهان کنیم و در سطح جهانی برای جمهوری اسلامی عیب و ایرادهای فراوانی خواهد داشت.

نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در ادامه تاکید کرد: لذا منطقی این است که این تصمیم غیرقابل دفاع شکسته شود و نسبت به  برگزاری مناظرات به صورت زنده اقدام شود.

محبی‎نیا در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر کمیسیون بررسی انتخابات بر این تصمیم خود باقی بماند، صداوسیما باید مطمئنا جلسات برگزاری مناظرات آزاد را اعلام کند و کاندیداها را به مناظره زنده دعوت کند؛ چراکه این تصمیم تصمیمی است که با اهداف جمهوری اسلامی همخوانی ندارد و غیرقابل دفاع است و به هیچ وجه به صلاح جمهوری اسلامی نیست که در بزرگترین رویداد سیاسی سال، برخلاف اهداف و ماهیت جمهوری اسلامی پیش رویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار