خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

جریانی به دنبال تطهیر فتنه 88 و نفوذ در بدنه نظام اسلامی است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریانی به دنبال تلاش برای تطهیر فتنه 88 و نفوذ در بدنه نظام اسلامی است، گفت: فتنه همچنان خط قرمز ما است و مردم باید عوامل و دنباله های این جریان را شناخته و به آنها فرصت ابراز وجود ندهند.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۸۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در گردهمایی سیاسی کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به مناظرات انتخاباتی جمعه گذشته اظهار داشت: مناظره ها اگر با رعایت اخلاق و منطق باشد به روشن‌تر شدن فضا و انتخاب صحیح مردم کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان در راستای کاهش مشارکت مردم در انتخابات افزود: با توجه به شرایط موجود کشور و شور انتخاباتی که در حال شکل‌گیری است، به فضل الهی شاهد انتخاباتی پر شور خواهیم بود.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان بیان داشت: بایددر عرصه انتخابات مهم پیشه رو معیارهای نامزد اصلح را به مردم معرفی کرده و شاهد تشکیل یک دولت انقلابی منطبق بر آرمان ها و رهنمودهای امام و رهبری باشیم.

وی با بیان اینکه جریانی به دنبال تلاش برای تطهیر فتنه 88 و نفوذ در بدنه نظام اسلامی است، گفت: فتنه همچنان خط قرمز ما است و مردم باید عوامل و دنباله های این جریان را شناخته و به آنها فرصت ابراز وجود ندهند.

آزدی‌خواه با اشاره به روندتأیید صلاحیت ها در شورای شهرهای استان گفت: در برخی حوزه ها اعتراضاتی نسبت به رد صلاحیت ها وجودارد که در هیئت نظارت، موارد مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات