خبرهای داغ:
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایجاد مدیریت قوی، جهادی و انقلابی در کشور را گره گشای تمام مشکلات دانست و یادآور شد: اگر مسئله مدیریت در کشور حل شود همه گره‌ها گشوده خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۰۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
مدیریت قوی، جهادی و انقلابی گره‌گشای تمام مشکلات در کشور / فساد در کشور فراجناحی شده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز در گردهمایی بزرگ با مردم همدان که در حسینیه امام(ره) این شهر برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدواریم آن چیزی که خیر و صلاح کشور و رضایت خداوند را به دنبال دارد برای ملت ایران رقم بخورد.

وی با تقدیر از مردم ولایی همدان به دلیل استقبال گسترده افزود: امروز همه حضور یافتند تا برای یک امر مهم وتصمیم‌گیری سرنوشت‌ساز بیاندیشند و تصمیم بگیرند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه امروز بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی کشور، منافع و پیشرفت کشور بر ای ما مهم است، گفت: اگر امروز کسی نمی تواند به ملت ایران چپ نگاه کند به دلیل حضور با بصیرت مردم است.

وی با تاکید بر اینکه آنچه سایه جنگ را از کشور دور کرده حضور مردم با بصیرت و مومن در صحنه است، تصریح کرد : اگر امروز دشمنان جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارند، به‌سبب ایثارگری ها و جانفشانی ها شهدا است.

رئیسی با بیان اینکه بعد از گذشت 38 از انقلاب سال با نقش افرینی های زنان و مردان کشور پیشرفت‌های بزرگی در کشور به وجود آمده است، اضافه کرد: وقتی به زندگی و معیشت مردم نگاه می‌کنیم سخت غصه‌دار می‌شویم، آیا این شرایط در شأن مردم کشور ماست؟

وی با بیان اینکه با اراده راسخی که 8 سال دفاع مقدس را رقم زد مشکلات کشور حل می شود، ادامه داد : با همان اراده راسخ فولادین که دنیا ار آن به عنوان تاثیرگذار در منطقه و جهان یاد می کند می توان در عرصه مشکلات زندگی، معیشت و اقتصاد گره‌گشایی کرد و در زندگی مردم موثر واقع شد.

رئیسی به وجود ذخایر و معادن عظیم موجود در کشور اشاره و عنوان کرد: به واسطه این ثروت‌ها و نیروهای انسانی متراکم و اثرگذار باید با مدیریت صحیح در راستای توسعه کشور و حل مشکلات از آنها بهره گرفت.

وی با اشاره به معضل بیکاری در جامعه افزود: چرا جوان ما بعد از تحصیلات کار نداشته باشد؟ و فرزندی نه تنها خود بیکار باشد بلکه شاهد بیکاری پدرش هم باشد؛ آیا این وضعیت در شأن ملت کشور ما است ؟

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بابیان اینکه برخی فقر مطلق دارند و برخی با یارانه 45 هزار تومانی زندگی می کنند، ابراز داشت: آیا این مبلغ برای اداره زندگی کافی است ؟

وی با اشاره به معضل ازدواج با تاکید بر اینکه در کشور 11 میلیون جوان آماده ازدوج وجود دارد، افزود : آنها نیازمند شغل با کرامت و مسکن هستند.

* رقم فرار مالیاتی در کشور را بسیار بالاست

رئیسی در همین خصوص با عنوان اینکه 500 هزار زوج جوان آماده دریافت تسهیلات 10 میلیونی هستند، اما چند نفر قانون را دور می‌زنند و میلیاردها تومان تسهیلات دریافت می‌کنند، تصریح کرد: مساله کشور مساله ضعف مدیریت است نه کمبود منابع؛ تسهیلاتی که به دو نفر از آنها داده شده مشکل 500 هزار جوان را حل می کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این دولت در طول بیش از 3 سال 700 هزار میلیارد تومان نقدینگی خلق شده است، بیان داشت : اگر نصف 700 هزار میلیارد تومان برای اشتغال کشور صرف می شد نصف مشکل اشتغال کشور شده بود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید اینکه باید فرصت های کشور به صورت مساوی و برابر در بین افراد ایجاد کرد، گفت: این نگاه مبتنی بر عدالت اجتماعی است.

وی با عنوان اینکه ما معتقد به سرمایه گذاری در کشور هستیم اما محرومین باید به حق خود برسند، اظهار کرد: قطعا 3 برابر شدن یارانه دهک های پایین با همین بودجه فعلی امکان پذیر است، اما مستلزم مدیریت صحیح منابع است.

رئیسی رقم فرار مالیاتی در کشور را بسیار بالا دانست و تاکید کرد: از ثروتمندان به درستی مالیات دریافت نمی شود اما کارمندان مالیات می دهند، کسانی که درآمد میلیاردی دارند باید مالیات دهند و راهکار آن این است که سامانه جامع اطلاعات راه‌اندازی شود که یک بخش آن در بانک، بخش دیگر در گمرکات و همچنین سازمان های نظارتی است.

وی بیان داشت: با این راهکار ما می خواهیم در همه زمینه های شفافیت ایجاد کنیم و اگر در این خصوص موفقیت حاصل شود در راستای شفافیت اقتصادی است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه وقتی مسکن‌سازی در کشور باب شود مشکل مسکن و اشتغال هم حل خواهد شد، ابراز داشت : درآمد اتحادیه اروپا از اقتصاد دریا 50 درصد تولید ناخالص ملی است؛ ما 3 هزار کیلومتر با دریا ارتباط داریم اما درآمد ما دو درصد است، این موضوع مدیریت می‌خواهد، مشکل ما نداشتن منابع نیست بلکه ضعف مدیریت است.

وی با عنوان اینکه فساد در کشور فراجناحی شده است، ادامه داد: در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت. 

*رقیب دولت عملکرد 4ساله اوست

رئیسی با بیان اینکه هیچ گونه فسادی در نظام اداری کشوری که شهید تقدیم کرده پذیرفتنی نیست، تصریح کرد : هر روز تیتر یک روزنامه ها از فساد پر است، مردم دیگر تحمل شنیدن یک مورد فساد در نظام بانکی و اقتصادی کشور را ندارند .

وی با اشاره به اینکه دولتی‌ها اعلام می‌کنند فساد هست، اما چه کسی باید مشکل را حل کند؟ گفت: مردم زمانی اعتماد می‌کنند که یک ساختار فسادزدا در گمرکات کشور و نظام مالیاتی و... ایجاد شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه چندین بار در کشور حقوق شهروندی نوشته شده است، افزود: امروز نیاز به شعار نداریم بلکه زمان اقدام و عمل است.

وی با بیان اینکه در حاشیه شهر همدان حدود 300 هزار نفر زندگی می‌کنند، گفت: اگر در روستا رونق کار باشد در حاشیه شهر زندگی نمی‌کردند.

رئیسی در پاسخ به افراد حاضر در مراسم که با در دست داشتن پلاکارد خواستار انشعاب آب، برق و گاز بودند، تاکید کرد: باید این انشعابات و مسائل مربوط به بهداشت و آموزش روستاها همانند شهرها ساماندهی شود چراکه این مردم کرامت دارند و باید همه امکانات برای این مردم با کرامت فراهم شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به افزایش بی رویه واردات کالای چینی اشاره و عنوان کرد: چرا باید کشور ما بازار کالای چینی شود و در سه سال اخیر به 10 میلیارد دلار در سال افزایش یافته است ؟

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایجاد مدیریت قوی، جهادی و انقلابی در کشور را گره گشای تمام مشکلات دانست و یادآور شد: اگر مسئله مدیریت در کشور حل شود همه گره‌ها گشوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور باید نگاه به داخل باشد نه به بیگانگان و خارج تصریح کرد: باید دقت کرد که تحریم می‌تواند تبدیل به یک فرصت برای کشور شود ، کشورهای خارجی دردی از هیچ ملتی گره گشایی نکرده و اگر به مردم اعتماد کنیم این مردم مشکلات را حل خواهند کرد.

رئیسی با بیان اینکه رقیب دولت عملکرد 4 ساله اوست و با اشاره به اینکه خادمی امام رضا شغل مورد علاقه قلبی‌ام است، در خصوص علت حضور خود در عرصه انتخاباتی یادآور شد: من در این عرصه به خاطر هوا و هوس نیامده‌ام آمده‌ام که مشکلی از مردم حل کنم، آمده‌ام که مدافعان حرم که برای مردم و ملت های مسلمان امنیت می‌آفریند، مأموریت‌شان را با آرامش انجام دهند، آمده‌ام تا پیچ و خم‌های اداری مردم را رنج ندهد، آمده‌ام که رونق اقتصادی در کشور وجود داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات