خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

امنیت بی‌بدیل ایران به خاطر ایثار نیروهای مسلح و اطلاعاتی است

امام جمعه همدان گفت: امنیت بی‌بدیل ایران به خاطر ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مسلح، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی است.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۲۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در تمام شئون زندگی اظهار داشت: دشمن به سبب اینکه می‌داند با حضور منجی عالم بشریت جهان از فساد و ظلم پاک خواهد شد به‌دنبال دورکردن ذهن بشر از فرهنگ مهدوی است.

وی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان‌، گفت: با ظهور امام زمان(عج) فقر و گرفتاری‌های بشر از بین می‌رود و دنیایی پر از صلح و صمیمت ساخته می‌شود.

امام جمعه همدان با به برخی نشانه‌های ظهور حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و گفت: وقتی مردم دین خود را به دنیای خود بفروشند، دروغ بگویند، قدرتمندان ظلم کنند، عرفان دروغین زیاد شود، سفیهان قدرت بگیرند و عاقلان کنار گذاشته شوند، خونریزی در دنیا زیاد شود، در مقابل حق سکوت شود و باطل حق شمرده شود، شهادت باطل زیاد شود، تهمت‌ها و تخریب‌ها افزایش یابد، اشرار احترام پیدا کنند نشانه آن است که ظهور نزدیک است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید قدردان زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) بود، اظهار کرد: امنیت بی‌بدیل این کشور به خاطر ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مسلح، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی است.

طه‌محمدی با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، این مهم را زمینه‌ساز تأمین و تقویت امنیت کشور دانست و ادامه داد: باید با آگاهی در انتخابات حضور یافت و اصلح را برگزید.

امام جمعه همدان با انتقاد از کسانی که ادعا می‌کنند می‌توان با داعش نیز از مذاکره کرد و مشکل جنگ در سوریه را حل کرد، گفت: این جریان با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ساخته شده و قصدی دیگری ندارد.

وی با ‌طرح این سئوال خطاب به جاهلان که آیا امام حسین(ع) وقتی به جنگ با یزید رفت، دیپلماسی شما را بلد نبود؟ اظهار داشت: امام حسین(ع) وقتی دید این قوم جاهل و معاند قصد اصلاح شدن را ندارند و دین در حال از نابودی است، وارد عرصه مبارزه شد.

نماینده ولی فقیه در استان محمدی با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، این موضوع را زمینه‌ساز تأمین و تقویت امنیت کشور دانست و گفت: باید با آگاهی در انتخابات حضور یافت و اصلح را برگزید.

امام جمعه همدان با بیان اینکه باید در هر موقعیت نسبت به مسائل اطراف خود آگاه بود، گفت: تصمیمات نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای هوشمندانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار