خبرهای داغ:
مهران مرداني

انتخاب اصلح 1/مهران مردانی

امروز کشور برای رفع مشکلاتش، نیازمند یک مدیر انقلابی و کارآمد است.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۴۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

کشور ما در آستانه دو انتخابات مهم موثر و سرنوشت ساز است که با توجه به سیاست های جمهوری اسلامی ایران؛ جو بین المللی حاکم بر جهان و برخی چالشهای منطقه ای از اهمیت مضاعفی برخوردار است .حضور حداکثری مشارکت بالای مردم در انتخابات و نیز انتخابی هوشمندانه و توأم با بصیرت جزء راهبردهای کلی نظام و رهنمودهای امام راحل (ره) و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

انتخابات حقیقتا یک جریان گسترده و حضور جمعی در تعیین سرنوشت کشوراست و نیاز به احساس تکلیف و از همه مهم تر تبعیت از رهبری انقلاب دارد. همه ما باید بستر را برای برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط همراه با امید برای مردم ایجادکنیم و لازم است همه در این انتخابات شرکت کنند.

انتخابات ما بایدحداقل این سه خصوصیت را داشته باشد؛انتخابات در تراز نظام اسلامي باید پرشور وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن باشد و همه‌ ما وظیفه‌داریم در تحقق این حماسه مهم و پراهمیت نقش خود را به ‌خوبی و درستی ایفا کنیم.انتخابات امری حساس و حياتي براي آينده نظام اسلام و قوام آن است و دراستاي تحقق اين امر،ملاک و معیارهای که مقام معظم رهبری فرمودن راهگشاست.

باید کسانی را انتخاب کنیم که تمام قد در مسیر انقلاب و در جهت حفظ و نگهداری ارزش های انقلاب قرار دارند ، منافع حزبي و گروهي خود را بر منافع نظام ترجيح ندهند،با مديريت جهادي به جنگ مشكلات اقتصادي و تحريم بروند. نگاهشان به بيرون مرزها و نظام هاي استعماري نباشد.امروز کشور برای رفع مشکلاتش، نیازمند یک مدیر انقلابی و کارآمد است . ما باید همگان را به انتخاب فرد اصلح توصیه کنیم برای انتخاب فرد اصلح مطالعه، تحقیق و بررسی دقیق لازم است که خود مردم باید در این راستا گام بردارند .یعنی انتخاب فرد اصلح بر عهده خود مردم است.

در شرایط حساس فعلی منطقه، برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری در ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی تاثیرگذار است.یکی از مؤلفه هايي که می تواند این حضور را پر رنگ کند نقش تشکل‌های سیاسی است که هم می تواند به انتخابات شور و حرارت داده و هم در افزایش میزان مشارکت مردم تأثیر داشته باشد،تشکل هاي تاثیرگذار سیاسی می‌توانند موجی همراه با شور و نشاط انتخاباتی در جامعه ایجاد کنند که این منجر به افزایش سطح مشارکت اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی شود.

امروز همه موظف به روشنگری سطوح مختلف جامعه هستيم باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا انتخاباتی با شکوه با حضور اقشار مختلف مردم با هر نوع نگرش سیاسی برگزار شود.چون هر چه انتخابات باشکوهتر باشد اقتدار نظام بیشتر می شود. حضور در پای صندوق های رأی جهت حفظ عزت و عظمت و آبروی نظام و انقلاب مهم و لازم است و از اهمیت ویژه ای برخورداراست.امروز چشم هزاران رسانه جهاني به نتايج و چگونگي انتخابات ايران در 29 ارديبهشت دوخته شده است. باید بدانیم که رأی ما برای دفع حربه ها و توطئه های دشمنان نظام و انقلاب از موشک تأثیر گذارتر است .

هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، قدرت جمهوری اسلامی که در حقیقت قدرت مردم است، در عرصه‌های جهانی بیشتر می‌شود: حضور پرشور و انقلابی و ارزشی مردم و جوانان در پای صندوق های رأی تضمین کننده امنیت کشور است .فرق این دوره با دوره های گذشته این است که دشمن برای براندازی نظام با برنامه حساب شده و به شکل های مختلف هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی هجوم آورده است .جریان های معاند در مقابل نظام ایستاده اند، آنهایی که برای نابودی این نظام برنامه دارند از مسیر های مختلف هجمه آورده اند. دشمن می خواهد در جامعه مدیران ضعیف و ناارآمد سر کار بیایند و نظام را به مردم نا کارآمد نشان بدهند.

باید با اقدامي موثر موجبات حضور گسترده و دشمن شکن مردم را در راستاي انتخاب افراد اصلح در شورای اسلامی شهر و روستا و فرد اصلح به عنوان رییس جمهوررا فراهم نموده و به انقلاب و نظام عزیز مان قوام و قدرت هرچه بیشتر بدهیم.

به قلم مهران مردانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار