خبرهای داغ:
کارشناس اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند خبر داد
کارشناس اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در نهاوند گفت: این نمایشگاه به همت کارآفرینانی برگزار شده است که برای اشتغالزایی از بسیج سازندگی شهرستان وام گرفته اند.
کد خبر: ۸۸۵۷۲۱۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

رضا نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و همچنین هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد منحای نفت و شعار سال که ایشان بارها و بارها براین مهم تأکید داشته اند، بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند بر آن شد که فرصت و بستری برای نمایش کارها در حوزههای مختلف اقتصادی، فرهنگی و محرومیتزدایی انجام دهد .

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان تصریح کرد: مهمترین برنامهای که ثمره تلاشها و پرداخت تسهیلات برای عرصههای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی را نشان میدهد، همین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی است.

کارشناس اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند گفت: این نمایشگاه به همت کارآفرینانی برگزار شده است که برای اشتغالزایی از بسیج سازندگی شهرستان وام گرفته اند .

وی ادامه داد: تولید عسل، عرقیجات گیاهی، زعفران و صنایع دستی از جمله غرفههای این نمایشگاه است که کارآفرینان این عرصهها، تولیدات خود را برای عرضه و فروش در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات