خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

کاندیدای اصلح التزام عملی به رهبر و قانون دارد

هادی سیاسی با بیان اینکه کاندیدای اصلح کسی است که التزام عملی به رهبر و قانون داشته باشد، گفت : در انتخاب افراد باید دقت شود دنبال هر وعده نمی توان رفت.
کد خبر: ۸۸۵۷۸۹۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازهمدان، منصور حاتمی راد در نشست بصیرتی ـ سیاسی پایگاه آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با اشاره به تاریخچه انتخابات در کشور و جهان، بر ضرورت وجود انتخابات پرداخت و اظهار داشت: مردم باید در تعیین سرنوشت کشور دخالت داشته باشند و این یک حق قانونی است.

وی با بیان اینکه در طول 38 سال پس از انقلاب؛ 36 بار انتخابات در کشور برگزار شده است، افزود: این در دنیا بی نظیر و مخصوص ملت ایران است.

این هادی سیاسی قابل پیش بینی نبودن انتخابات در ایران را از محاسن انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: نه تنها در کشور بلکه در سرتاسر جهان نیز یک کارشناس قادر به پیش‌بینی نتایج انتخابات ایران نیست.

وی با بیان اینکه ثبت نام یک هزار و 636 نفر در کاندیدای ریاست جمهوری با تیپ های مختلف برای نظام جمهوری اسلامی شرم‌آور است، گفت: این مورد در طول 38 سال اخیر برای اولین بار اتفاق افتاد و کار به جایی رسید که مراجع تقلید نیز نسبت به این جریان واکنش نشان دادند که باید جلوی این کار گرفته شود چراکه آبروی نظام در میان است.

حاتمی‌راد با بیان اینکه نظام انتخاباتی از چند هفته قبل آغاز ثبت نام کاندیداها، توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده بود، افزود: این نظام یک نظام بسیار پیشرفته، جامع و کامل بود اما متاسفانه دولت و مجلس رسیدگی به آن را به بعد انتخابات موکول کردند و این چنین شد که با آبروی نظام بازی شد.

وی در همین خصوص با تاکید بر وجود قانون هدفمند در ثبت نام انتخابات، با ابراز اینکه در فرانسه هر شخص برای کاندیدا شدن ریاست جمهوری باید از 500 نفر از نخبگان سیاسی تأییدیه بگیرد که لیاقت ثبت نامی را دارد، اضافه کرد : در سوریه چنانچه شخصی بخواهد کاندیدا شود باید 2 میلیون نفر از او برای این امر درخواست کرده باشند و مستند آن هم وجود داشته باشد.

* ارزش ریاست جمهوری در خدمت کردن به مردم است

این هادی سیاسی در ادامه سخنان خود با تاکید بر انتخاب اصلح و آگاهانه گفت : اگر رأی بر اساس وظیفه، آگاهی و اطلاعات و تشخیص درست باشد انسان دچار تردید در انتخاب نمی شود و در این صورت وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است.

وی با بیان اینکه کاندیدای اصلح کسی است که التزام عملی به رهبر و قانون داشته باشد، افزود : در انتخاب افراد باید دقت شود دنبال هر وعده نمی توان رفت و چنانچه امتحان پس داده و گذشته و حال آنها مشخص است و در سمت هایی که داشته اند، سربلند بوده و به وعده های خود عمل کرده اند، انتخاب شوند.

حاتمی راد با تاکید بر اینکه باید کسی را انتخاب کرد که طعم فقر را چشیده باشد، گفت : کاندیدایی که در خانه 2 هزار متری و 45 میلیارد تومانی زندگی می کند، آیا درد معدنچی که حقوقش 800 هزار تومان بود را می‌فهمد.

این هادی سیاسی اظهار داشت: می گویند شب پرداخت یارانه شب عزای عظمای دولت است، در صورتی که برای دولتمردان خود حقوق 900 میلیونی وضع می کنند و وقتی نسبت به آن معترض می شوند، آقایان می گویند جزو ذخایر انقلاب است؛ آیا این عدالت است ؟!

وی با اشاره به فرموده امام راحل که ارزش ریاست جمهوری در خدمت کردن به مردم است، تاکید کرد : وضع موجود کشور نابه‌هنجار و برای مردم غیر قابل تحمل است بنابراین باید تغییر ایجاد شود تا مشکل جامعه و 11 میلیون جوان بیکار، اسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، اجتماعی و معیشت مردم بر طرف شود.

حاتمی‌راد یادآور شد: برخی اظهار داشتند برجام امضاء شود گلستان می شود ولی در عمل شاهد آن نبودیم و حال می گویند نیمه راه هستیم و در 4 سال بعد به نتیجه می رسیم.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم در انتخابات کسی پیروز شود که به نفع اسلام، انقلاب، نظام، شهدا و محرومین جامعه بودهو موجب سربلندی ملت ایران در جهان شود .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار