مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران در گفتگو با «بسیج»خبر داد

برپایی بیمارستان صحرایی در حرم مطهر امام خمینی(ره) در ایام رحلت/ خدمات دهی کامل به زائران

طباطبایی گفت: برپایی یک بیمارستان صحرایی در حرم امام راحل (ره) برنامه اصلی این سازمان است که از روز 13 خرداد ماه دائر و به مدت دو روز به زائرین محترم امام خمینی (ره) خدمات دهی کامل ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۴۷۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

سید نظام الدین طباطبایی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ برنامه ها یی را به مناسبت این روز برای زائران گرامی در نظر دارد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با بیان این مطلب افزود: برپایی یک بیمارستان صحرایی در حرم امام راحل (ره) برنامه اصلی این سازمان است که از روز 13 خرداد ماه دائر و به مدت دو روز خدمات دهی کامل به زائرین محترم امام خمینی (ره) ارائه خواهد شد.

طباطبایی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امسال مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان قرار گرفته و بعد از ظهر انجام می گیرد از استانهای دیگر زائران کمتری را داریم و بیشتر از استان های همجوار تهران به حرم امام خواهند امد لذا یک بیمارستان و یک دانشگاه را برای این مراسم درگیر کرده ایم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار