فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد

کاهش ۱۷درصدی وقوع جرم در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند از کاهش ۱۷درصدی وقوع جرم در سطح شهرستان در دو ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۷۹۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کاهش ۱۷درصدی وقوع جرم در نهاوند

سرهنگ منصور ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با بیان اینکه برای پیشگیری از جرم همه باید تلاش کنیم، اظهار داشت: لازمه این مهم فرهنگ سازی در جامعه است.

وی از کاهش ۱۷درصدی وقوع جرم در سطح شهرستان در دو ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد و افزود: مردم بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی هستند و همه فعالیت‌ها باید در مسیر خدمت به مردمی باشد که ولی نعمت ما هستند.

فرمانده انتظامی نهاوند تاکید کرد: از مردم و شهروندان به ویژه کسبه و بازاریان تقاضا داریم در بحث نزاع های عمومی آستانه تحمل خود را بالا ببرند و مطالبات و حق و حقوق خود را در چهارچوب قانون پیگیری کنند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی اولویت های خود را در 6 محور تنظیم کرده که مبارزه با سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا، حفظ امنیت اجتماعی و اخلاقی، کاهش تلفات جاده ای و درون شهری و آموزش کارکنان به صورت حرفه ای از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی استان است.

ملکی تصریح کرد : با توجه به حوادث تروریستی تهران در هفته گذشته و شروع مراسم های احیا و عزاداری از آوردن و حمل هرگونه وسایل و کیف حجیم و ... به داخل مصلی نماز جمعه ، مساجد ، حسینیه ها و اماکن عمومی خود داری کنند.

وی از مردم خواست، ضمن حفظ خونسردی و هوشیاری، با مامورین و خادمین مجالس همکاری لازمه را داشته باشید و موارد و بسته های مشکوک را سریعاً اطلاع دهید و در بحث امنیت منازل و خودرو های خود در این ایام دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار