خبرهای داغ:
دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد

برگزاری نشست قرآنی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برگزاری نشست قرآنی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با موضوع تفسیر سوره حمد در اردوگاه ابوذر همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۴۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

محمدمهدی شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری نشست قرآنی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با موضوع تفسیر سوره حمد در اردوگاه ابوذر همدان اظهار داشت: این برنامه برای دومین بار در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی گفت: سال گذشته استقبال خوبی از برگزاری دوره ضیافت اندیشه قرانی صورت گرفت که امسال نیز با مساعدت رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان و رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه این برنامه برگزار شد.

دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: در این دوره تفسیر سوره حمد دوشنبه‌ها و سه شنبه‌های ماه مبارک رمضان در یک فضای معنوی در دل طبیعت زیبای همدان برگزار شد.

وی تصریح کرد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیش از چهار سال است که سه شنبه‌ها در یک جمع صمیمی دورهم جمع می‌شوند که در دو سال اول موضوع نهج‌البلاغه محور نشست‌ها بود اما در دو سال اخیر یک هیات قرانی تشکیل شده است

دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد همدان با اشاره به جو مطلوب فرهنگی و قرانی خوبی که در این دانشگاه وجود دارد بیان کرد: حضور استادان در جلسات سه شنبه‌های هیات قرانی بسیار خوب و پر انگیزه است و در آینده ای نزدیک یکی از دوره‌های دانش‌افزایی را به‌طور مستمر در این جلسات در حوزه سبک زندگی با نگاه قرانی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: امسال نیز برگزاری ضیافت اندیشه استادان را در شهریور ماه خواهیم داشت و به‌زودی اطلاعات دقیق‌تر ان برای ثبت‌نام استادان محترم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات