خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

حمله موشکی سپاه جرقه کوچکی از خشم انقلابی قهرمانان واقعی

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حمله موشکی سپاه به دیرالزور گفت: این یک جرقه کوچکی از خشم انقلابی قهرمانان واقعی و فرزندان تربیت شده در مکتب امام(ره) و در دامن انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۰۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
سرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حرکت موشکی نیروی هوافضا سپاه پاسداران به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش جواب حداقلی و در عین حال کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حملات تروریستی داعش در تهران است.

وی افزود: این یک جرقه کوچکی از خشم انقلابی قهرمانان واقعی و فرزندان تربیت شده در مکتب امام(ره) و در دامن انقلاب است که دفاع از تمامیت یک کشور، حفظ امنیت، شرف و نوامیس ملت شریف ایران را وظیفه خود دانسته است.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در حمله موشکی سپاه هدفی مهمتر از مرکز عملیاتی داعش مد نظر بود، عنوان کرد: سپاه با این حرکت اعلام کرد که فرزندان انقلابی مهوری اسلامی ایران همواره حافظ و نگهبان ملت، نظام و ارزش‌های اسلامی است و هرجا که لازم باشد از جان خویش دریغ نمی‌کنند.

*اراده انقلابی ملت ایران پشتوانه حمله موشکی سپاه

وی تاکید کرد: سپاه با این اقدام به مسئولین این اطمینان را می‌دهد که در صحنه‌های بین‌المللی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن محکم ایستادگی کنند و از عربده‌کشی و تهدید معاندین هراسی نداشته باشند و از اصول حقه انقلاب اسلامی دفاع کنند.

سرهنگ سیاهوشی با اشاره به قدرت معنوی حاکم در کشور، از آن به عنوان عامل مهم در رسیدن به پیروزی و ناامیدی دشمنان یاد کرد و بیان داشت: حرکت موشکی سپاه، عیب بزرگ دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی را به همگان نشان داد که از اسلام و قدرت معنوی آن و همچنین انگیزه و فداکاری ملت مسلمان اطلاعی ندارند.

وی پشتوانه حمله موشکی سپاه را اراده انقلابی ملت ایران دانست و یادآور شد: این حمله عزتمندانه و مقتدرانه به دشمنان ثابت کرد اگر بخواهند هر گونه حرکت احمقانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم انقلابی ایران انجام دهند حتما جواب کوبنده ای دریافت و از کرده خود پشیمان خواهند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار