خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

اگر امنیت‌مان به‌خطر بیافتد برخورد قاطع می‌کنیم

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با بمباران مواضع داعش در سوریه و جواب دندان‌شکن سپاه به مرتجعان منطقه مبنی بر اینکه ما بیش از همه به‌دنبال امنیت هستیم اما اگر امنیت‌مان به‌خطر بیافتد برخورد قاطع می‌کنیم؛ لزوم شرکت در راهپیمائی را مهمتر می‌کند.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۰۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سید‌مصطفی موسوی‌اصفهانی در جمع اصحاب رسانه با قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات اظهار داشت: از همه مردم عزیز ایران که در انتخابات شرکت کرده و سبب استحکام بیشتر نظام اسلامی شدند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات و مشارکت 75 درصدی آنها اتفاق بسیار مهمی است که در ابتدا باید خداوند متعال را برای چنین نعمتی شکر کرد که قلوب مردم را به شرکت در انتخابات متمایل کرد و دیگری حرکت مردم که نشان داد امید دارند نظام اسلامی بتواند مشکلات آنها را بر طرف کند.

مدیر حوزه‌های علمیه همدان با بیان اینکه در انتخابات تخلفاتی رخ داد که باید به آن رسیدگی شود، ابراز کرد: شورای نگهبان به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات اگرچه اصل انتخابات را تائید کردند اما گفتند تخلفات چشمگیر است به همین دلیل ما از قوه قضاییه می‌خواهیم تا برای جلوگیری از تکرار این اتفاق با متخلفان برخورد کند.

وی با تاکید براینکه رسیدگی به تخلفات رخ داده در انتخابات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، گفت: رهبری معظم انقلاب فرمودند باید با متخلفان در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند برخورد شده و متناسب با جرم‌شان مجازات شوند.

موسوی اصفهانی خطاب به رئیس‌جمهور بیان کرد: انتظار داریم ایشان از فرصت عالی و مناسبی که مردم با رأی خود در انتخابات ایجاد کردند برای رفع مشکلات مردم در بخش‌های مختلف استفاده کنند و به وعده‌های انتخاباتی خود درباره اشتغال، اقتصاد، تولید، فعال کردن مراکز اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان عمل کنند.

وی در واکنش به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نیز تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان ما و در رأس آن آمریکا به دنبال تشدید و وضع تحریم‌های جدید علیه ما هستند و مسئولان باید برای مقابله با این اتفاق برنامه‌ریزی کرده و راه‌حل ارائه دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، عنوان کرد: رییس‌جمهور به فکر مردم بوده و فرافکنی نکنند.

موسوی اصفهانی درباره لزوم شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز اظهار داشت: مردم ما همیشه در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر بودند و با حضور در عرصه‌هایی مانند جبهه مقاومت و دفاع از حریم دین و اهل بیت(ع) سبب ایجاد امنیت در جامعه شدند.

وی افزود: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس مانند شرکت در انتخابات مهم است و انتظار می‌رود با توجه به شرایط کنونی و وضع تحریم‌های جدید و کارشکنی آمریکا و همدستانش علیه ملت ایران،ئمردم بیش از سال‌های گذشته در راهپیمائی شرکت کنند و با استقامت خود جواب آنها را بدهند.

مدیر حوزه‌های علمیه همدان گفت: با بمباران مواضع داعش در سوریه و جواب دندان‌شکن سپاه به مرتجعان منطقه مبنی بر اینکه ما بیش از همه به‌دنبال امنیت هستیم اما اگر امنیت‌مان به‌خطر بیافتد برخورد قاطع می‌کنیم؛ لزوم شرکت در راهپیمائی را مهمتر می‌کند.

وی درباره اظهارات اخیر یک نفر از مقامات آمریکایی مبنی بر ایجاد تغییر در ایران و پاسخ قاطع مقام معظم رهبری به آن‌ها تصریح کرد: ما از مردم همدان که توفیق خدمتگزاری به آنها در مجلس خبرگان و حوزه‌های علیمه را داریم در خواست میکنیم همان‌گونه که در انتخابات اخیر حضور حداکثری در میدان داشتند با حضور در راهپیمائی روز قدس سیلی دیگری به آمریکا بزنند.

موسوی اصفهانی با اشاره به ماه رمضان و پایان میهمانی خدا عنوان کرد: تنها پنج شب دیگر از این ماه پر برکت باقی مانده است و همان‌گونه که ما در میدان نبرد می‌جنگیم باید در شب‌های تاریک نیز برای موفقیت انقلاب، رهبری و مردم تا ظهور امام زمان (عج) دعا کنیم و بدانیم تا زمانی که با هم هستیم خداوند ما را یاری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات