خبرهای داغ:

سانحه واژگونی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شاهرود

در سانحه واژگونی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شاهرود یک کارشناس فوریت پزشکی فوت شد.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۶۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ساعت ۵ و۱۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه ۵ تیرماه همزمان با عید سعید فطر آمبولانس پایگاه اورژانس سوداغلن که بعد از اتمام ماموریت در حال برگشت به پایگاه بود، در کیلومتر ۴۰ محور میامی کالپوش واژگونی شد و یک نفر از کادر فوریت پزشکی جان خود را از دست داد و یک نفر از پرسنل فوریت پزشکی مجروح و توسط بالگرد اورژانس هوایی شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل گردید و تحت مداوا قرار گرفت.

در این حادثه صفدر جباری کارشناس 28 ساله فوریت پزشکی به دیار باقی شتافت و علی اصغری کاردان فوریت پزشکی مجروح شدکه حال عمومی وی خوب می باشد.

دکترسیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شاهرود ضمن ابراز تاثر از سانحه فوق دستورانجام کلیه اقدامات مورد نیاز با قید فوریت درخصوص این حادثه را صادرکرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود وقوع این ضایعه و مصیبت اندوه بار را به همکاران مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شاهرود و به خانواده داغدارمتوفی و سایرکارکنان پرتلاش سازمان اورژانس ونظام سلامت کشور تسلیت گفت و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را از خداوند متعال خواستار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار