خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص «آتش به اختیار» گفت: معنی کامل این موضوع علاوه بر ابعادی که دارد ترویج امر به معروف و نهی از منکردر جامعه است.
کد خبر: ۸۸۸۳۵۷۷
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
«آتش به اختیار» ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است
سرهنگ اکبر یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص «آتش به اختیار» اظهار داشت: معنی کامل این موضوع علاوه بر ابعادی که دارد ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی افزود: امربه معروف و نهی از منکر بزرگ‌ترین اصل در دین مبین اسلام است که اگر در هر جامعه ای این اصل پیاده شود، آن جامعه به طور کامل از قوانین و مقررات اسلامی بهره مند شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: بزرگ‌ترین دغدغه رهبری فرزانه فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که اگر این فریضه بزرگ ترک شود به معنی شکست اسلام است چراکه امر به معروف همانند خونی است که در رگ‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: اگر امر به معروف در جامعه جریان داشته باشد به تمام جامعه ربط دارد و جامعه تهی نمی شود به این معنی که امر به معروف به کوچک‌ترین برنامه زندگی تا بزرگ‌ترین آن ربط دارد چراکه زندگی انسان ها با آن عجین شده است.

یونسی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ملت عاشورایی و انقلابی ایران اسلامی باید سخنان مقام معظم رهبری را به عمل برسانند چراکه خیر و صلاح کشور است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات